Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke Anfall hjemme enda?

Kommer hjem i morra. Så det blir en kveld til der jeg drikker øl, spiller, ser på streams og runker meg gråtende til søvn.
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Noen som vil fikse juleavatar til meg?

Skrevet

Få den tilbake! :p

Ok. Siden funksjonen ikke støttes native av Invision Power Board så tar selvsagt du på deg jobben å kode den både for denne versjonen av IPB og alle fremtidige oppdateringer?
Skrevet

Noen som vil fikse juleavatar til meg?

Hva slags juleavatar vil du ha?

Det finnes faktisk konkurranse i år også, men det virker ikke som om det er mange som bryr seg om den.

Skrevet

Å faen jeg er i dårlig form. Blir jo helt anpusten av trappene. Faen at heisen er ute av drift.. Sjette etasje er fint til vanlig, minimalt med innsyn, men uten heis er det noe dritt..

Skrevet

Omtrent som å se TV med kvinnfolket, det skal tilnærmet ingenting til før tårene kommer.

Heldigvis kommer bikkja løpende med en gang å vakser tårer så jeg slipper å engasjere meg så veldig :p

Skrevet

Omtrent som å se TV med kvinnfolket, det skal tilnærmet ingenting til før tårene kommer.

Heldigvis kommer bikkja løpende med en gang å vakser tårer så jeg slipper å engasjere meg så veldig :p

Jeg gjør det veldig stille da, er ikke sånn at jeg vil tiltrekke oppmerksomhet mot meg selv :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...