Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De burde få inn rulletrapper overalt, så vi slipper å bevege oss! En av mine beste venner bor øverst på Møllenberg, og jeg regner det som en treningsøkt hver gang jeg besøker henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, huff. Den er verst den som går forbi Bispehaugen, den virker brattest. Hvis man går i en av sidebakkene er de ikke liiiike ille.

Skrevet

Fullt forståelig. Jeg pleide å bruke flere av dagene da jeg gikk på skole i Trondhjem på å vandre rundt i byen siden læreren sjelden møtte opp til timene. Ofte pleide jeg å gå oppe ved Møllenberg og Rosenborg og generelt baki oppi der. :p

Skrevet

Holder meg til bakkene til og fra Dragvoll for det meste jeg. Når jeg gidder dra meg opp tidlig nok til å gå til skolen framfor å busse.

Men nå er det på tide å være fornuftig og finne senga. Har tross alt øvingstime i latin kl. 08. i morgen ^^, Koselig med te og hyggelige folk.

Skrevet (endret)

På tide å legge seg for denna karen,såvidt jeg orker å holde øynene åpne.

Mega gjeeeeeeeeeeeeeessssssssssppp.

Endret av sykkeliten
Skrevet

Ikke helt sikker faktisk. Er det noen moldensere her?

Kan du forklare hatet mod moldensere? Har et par trøndere og folk fra "oppi der" i klassen, og de er ikke særlig begeistra for moldensere.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Spermtårer

Mitt nye favorittord<3
Skrevet

I dag har jeg spist tre brødskiver, to med leverpostei og en med skinke. Etter det barberte jeg ansiktet som jeg ikke har barbert på ca. en uke (ok 6 dager da). Etter det skiftet jeg sengetøy fra reserversengetøyet tilbake til det gode. Så satt jeg på en vask med fargede klær (hehe nei jeg er ikke rasist :p )

Snakkes i morgen venner.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...