Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære gutter, dere er alle kjekke, ikke skad dere selv. Bare fordi at noen jenter sier at dere er stygge. Husk at dokker har venner og familier, som er glad i dokker! Alle gutter er kjekke på sin egen måtte:-) ♥ I love boys ♥

Skrevet

Kjære gutter, dere er alle kjekke, ikke skad dere selv. Bare fordi at noen jenter sier at dere er stygge. Husk at dokker har venner og familier, som er glad i dokker! Alle gutter er kjekke på sin egen måtte:-) ♥ I love boys ♥

Jippi!

Skrevet

hva om man ikke har venner og familie som er glad i oss?

Du slutter og være en liten bish.

(When i get sad, i quit being sad and get awsome instead, - true story)

Du minner meg om en i klassen :p

Skrevet (endret)

When I get sad, I quit being sad and kill myself because I quote the worst TV-show ever and I deserve AIDS.

True story.

Endret av Mchansern
  • Liker 4
Skrevet

Nei, men jeg tror du sov i timen da de lærte bort hva som var kjærlig pep talk. Eller så har du sett for mye på filmer med amerikanske drillsersjanter og/eller garderobescener fra amerikanske fotball-lag.

Her i den virkelige verden er ikke det å kalle noen for en liten bitch god kotyme med mindre man er gode busser.

Skrevet (endret)

Jeg kaller gjerne folk jeg ikke er god venn med for bitch. Men det er ikke særlig velmenende.

Edit: Kan vi sette opp noe som Godwin's Law bare for norske internettsamfunn? Hvor lenge før en som kommer fra trøndelag og nordover sier "dåkk søringa e så jævla [...]" eller tilsvarende for å unnskylde at de er idioter?

Endret av Eplefe
Skrevet

hva om man ikke har venner og familie som er glad i oss?

Du slutter og være en liten bish.

Du minner meg om en i klassen :p

Man kan ikke styre følelsene sine selv om Barney Stinston sier det, true story. Hvis man kunne det så hadde jeg solgt alt jeg hadde, gitt det til veldedighet, og levd i fullstendig ekstase på fortauet for meg selv, men sånn er det nu ikke. Dessuten var det ikke furting jeg drev på med, jeg prøvde bare å være lett spøkefull. Så det så.

Skrevet

Ja, jeg får vel bare godta det.

På samme måte som det er greit for somaliere å voldta damer siden det er den kulturen de er vandt til.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...