Bruker-33331 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Er man tjukk om magen henger over beltet når man sitter? Ekstremt.
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Bundy er forresten så tjukk at han ikke har sett pikken sin siden 1985.
""" Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Kjære gutter, dere er alle kjekke, ikke skad dere selv. Bare fordi at noen jenter sier at dere er stygge. Husk at dokker har venner og familier, som er glad i dokker! Alle gutter er kjekke på sin egen måtte:-) ♥ I love boys ♥
Dørslag Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 hva om man ikke har venner og familie som er glad i oss?
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Da finner man et balltre og tvinger dem til å være glad i deg. 1
Kammizez Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Kjære gutter, dere er alle kjekke, ikke skad dere selv. Bare fordi at noen jenter sier at dere er stygge. Husk at dokker har venner og familier, som er glad i dokker! Alle gutter er kjekke på sin egen måtte:-) ♥ I love boys ♥ Jippi!
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 hva om man ikke har venner og familie som er glad i oss? Du slutter og være en liten bish. (When i get sad, i quit being sad and get awsome instead, - true story) Du minner meg om en i klassen
Mchansern Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 (endret) (When i get sad, i quit being sad and get awsome instead, - true story) When I get sad, I quit being sad and kill myself because I quote the worst TV-show ever and I deserve AIDS. True story. Endret 7. september 2012 av Mchansern 4
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 And hows that working out for ya? lol@tåplig personangrep
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Now that's a clear case of the pot calling the kettle black.
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Now that's a clear case of the pot calling the kettle black. Som noen ganger er helt ok.
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Pot er jo grønt uansett. Kekekekekekeke Nei.
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Pot er jo grønt uansett. Kekekekekekeke Nei. Litt kjærlig pep-talk kan da umulig kalles personangrep?
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Nei, men jeg tror du sov i timen da de lærte bort hva som var kjærlig pep talk. Eller så har du sett for mye på filmer med amerikanske drillsersjanter og/eller garderobescener fra amerikanske fotball-lag. Her i den virkelige verden er ikke det å kalle noen for en liten bitch god kotyme med mindre man er gode busser.
Primer4 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Tror nok heller det har noe og med at dere er søringer og derfor er mye mykere i snakketøyet mot hverandre.
Eplefe Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 (endret) Jeg kaller gjerne folk jeg ikke er god venn med for bitch. Men det er ikke særlig velmenende. Edit: Kan vi sette opp noe som Godwin's Law bare for norske internettsamfunn? Hvor lenge før en som kommer fra trøndelag og nordover sier "dåkk søringa e så jævla [...]" eller tilsvarende for å unnskylde at de er idioter? Endret 7. september 2012 av Eplefe
Dørslag Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 hva om man ikke har venner og familie som er glad i oss? Du slutter og være en liten bish. (When i get sad, i quit being sad and get awsome instead, - true story) Du minner meg om en i klassen Man kan ikke styre følelsene sine selv om Barney Stinston sier det, true story. Hvis man kunne det så hadde jeg solgt alt jeg hadde, gitt det til veldedighet, og levd i fullstendig ekstase på fortauet for meg selv, men sånn er det nu ikke. Dessuten var det ikke furting jeg drev på med, jeg prøvde bare å være lett spøkefull. Så det så.
L4r5 Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Ja, jeg får vel bare godta det. På samme måte som det er greit for somaliere å voldta damer siden det er den kulturen de er vandt til.
Anbefalte innlegg