Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Zeromann :Enig, man må lenger tilbake i tid for å være ordentlig hipster. 1800-tallsmusikk, da snakker vi. Gjerne fra Øst-Europa.

Endret av Kammizez
Skrevet (endret)

Jeg er en av de som mener musikk var bedre før, men det finnes en håndfull nye band som fortsatt lager noe jeg liker.

Skal på Tame Impala-konsert i oktober. Lenge siden ny musikk har fenget meg så mye.

(beklager ræva lydkvalitet)

Endret av Skurupu
Skrevet

Zeromann :Enig, man må lenger tilbake i tid for å være ordentlig hipster. 1800-tallsmusikk, da snakker vi. Gjerne fra Øst-Europa.

Er Chopin hipster nok, eller blir det for mainstream?

Skrevet

Er Chopin hipster nok, eller blir det for mainstream?

Chopin er vel ganske mainstream.

Skrevet

Alltid artig med smågutter som ikke tør å like Beatles fordi de tror pop er for jenter.

Har aldri hørt mer på beatles enn det jeg har blitt servert på tv/radio/av besteforeldre etc. oppigjennom årene og det synes jeg faen meg er mer enn nok til å gjøre beslutningen at det er kjedelige greier.

Beatles er bortimot mindre interessant å høre på en nicky minaj i mine øyne og hun er en relativt grunn artist hun og.

Skrevet

Jeg liker jevnt over musikk fra alle tidsperioder og stort sett alle sjangere. Finnes unntak som f.eks danseband, men utenom det klarer jeg fint å høre på alt.

Skrevet

Jeg liker jevnt over musikk fra alle tidsperioder og stort sett alle sjangere. Finnes unntak som f.eks danseband, men utenom det klarer jeg fint å høre på alt.

Det er lite som svinger mer enn en lørdagskveld med NRK dansefot jukeboks i bakgrunnen.

Skrevet

Da har du ikke vært på karskfylla på hyttetur langt oppi skauen. Am i right?

Skrevet

Da har du ikke vært på karskfylla på hyttetur langt oppi skauen. Am i right?

Heldigvis (?) ikke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...