Lord Britishface Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Alltid artig med smågutter som ikke tør å like Beatles fordi de tror pop er for jenter.
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 (endret) Zeromann :Enig, man må lenger tilbake i tid for å være ordentlig hipster. 1800-tallsmusikk, da snakker vi. Gjerne fra Øst-Europa. Endret 5. september 2012 av Kammizez
dysfunctional Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Musikk er noe totalt subjektivt og jeg driter rett og slett i om folk hører på hardstyle, Justin Bieber, fucking Carly Rae Jepsen eller Pitbull (ok, Pitbull suger kjøttdeig)
Skurupu Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 (endret) Jeg er en av de som mener musikk var bedre før, men det finnes en håndfull nye band som fortsatt lager noe jeg liker. Skal på Tame Impala-konsert i oktober. Lenge siden ny musikk har fenget meg så mye. (beklager ræva lydkvalitet) Endret 5. september 2012 av Skurupu
Nopros Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Jeg liker The Beatles. Men må være så kjedelig og si at McCartney er min yndlings-beatle.
Dørslag Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Zeromann :Enig, man må lenger tilbake i tid for å være ordentlig hipster. 1800-tallsmusikk, da snakker vi. Gjerne fra Øst-Europa. Er Chopin hipster nok, eller blir det for mainstream?
Nopros Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Zeromann :Enig, man må lenger tilbake i tid for å være ordentlig hipster. 1800-tallsmusikk, da snakker vi. Gjerne fra Øst-Europa. Er Chopin hipster nok, eller blir det for mainstream? Chopin er vel ganske mainstream.
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Alltid artig med smågutter som ikke tør å like Beatles fordi de tror pop er for jenter. Har aldri hørt mer på beatles enn det jeg har blitt servert på tv/radio/av besteforeldre etc. oppigjennom årene og det synes jeg faen meg er mer enn nok til å gjøre beslutningen at det er kjedelige greier. Beatles er bortimot mindre interessant å høre på en nicky minaj i mine øyne og hun er en relativt grunn artist hun og.
Lord Britishface Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Jeg er en av de som mener musikk var bedre før, men det finnes en håndfull nye band som fortsatt lager noe jeg liker. Du er en av de som tar feil.
dysfunctional Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Lurer veldig på hva slags musikk du hører på, Britishface.
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Er Chopin hipster nok, eller blir det for mainstream? Den er godkjent. Helt til Chopin slår til på vg-lista. 1
Nopros Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Jeg liker jevnt over musikk fra alle tidsperioder og stort sett alle sjangere. Finnes unntak som f.eks danseband, men utenom det klarer jeg fint å høre på alt.
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Lurer veldig på hva slags musikk du hører på, Britishface. Han kunne sagt det, men du hadde uansett ikke hørt om det.
Kammizez Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Jeg liker jevnt over musikk fra alle tidsperioder og stort sett alle sjangere. Finnes unntak som f.eks danseband, men utenom det klarer jeg fint å høre på alt. Det er lite som svinger mer enn en lørdagskveld med NRK dansefot jukeboks i bakgrunnen.
Nopros Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Blir ikke hipster før du hører på Hildegard von Bingen, ass.
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Jeg liker jevnt over musikk fra alle tidsperioder og stort sett alle sjangere. Finnes unntak som f.eks danseband, men utenom det klarer jeg fint å høre på alt. Da har du ikke vært på karskfylla på hyttetur langt oppi skauen. Am i right?
Nopros Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Jeg liker jevnt over musikk fra alle tidsperioder og stort sett alle sjangere. Finnes unntak som f.eks danseband, men utenom det klarer jeg fint å høre på alt. Da har du ikke vært på karskfylla på hyttetur langt oppi skauen. Am i right? Heldigvis (?) ikke.
Nopros Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Så hvis man drikker karsk på en hytte og blir full, liker man plutselig danseband? Jeg tror ikke det er så enkelt.
Anbefalte innlegg