Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vurderer å redigere samtlige av mine ironisk distanserte semiobservasjonskomiske innlegg til sofistikerte litteraturanalyser, bare siden Runar er her.

Endret av Vida
Skrevet

Lurer på om jeg skal gi én av dere moderatorrettigheter, men ikke si ifra.

Ikke så vanskelig å se, da "slette"-knappen plutselig blir synlig på postene. :p

Skrevet

Ikke så vanskelig å se, da "slette"-knappen plutselig blir synlig på postene. :p

Pluss at det kommer "moderator" under avataren din :p

Skrevet

Please don't.

Lurer på om jeg skal ta et skudd LSD for å sprite opp lørdagskvelden.

Du må droppe LSD i øyet.

Skrevet

Lurer på om jeg skal bake meg en hvetekringle :)

Med eller uten tangatrusa, Knut?

Stringtrusa er alltid på. Bruker i tillegg forkle når jeg baker, slik at det ser ekstra bra ut bakfra. Uheldigvis er jeg alltid alene når jeg baker. Trenger en bakekamerat :( Snufs

Skrevet

Stringtrusa er alltid på. Bruker i tillegg forkle når jeg baker, slik at det ser ekstra bra ut bakfra. Uheldigvis er jeg alltid alene når jeg baker. Trenger en bakekamerat :( Snufs

Har du stor tiss?

That's the question.

Skrevet

Litt vanskelig å komme seg til Slemmestad for de fleste her. Ikke så mange som bor så langt ute i gokk.

Skrevet

Har du stor tiss?

That's the question.

Er størrelse alt for deg?!

;/

Skrevet

Litt vanskelig å komme seg til Slemmestad for de fleste her. Ikke så mange som bor så langt ute i gokk.

Du har et poeng der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...