Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da heter jeg kun Nyhus igjen. How the times have changed.

Hvorfor forandret du på brukernavnet?

Fordi "Nyhus" er navnet mitt. "BTK" var noe jeg slang på for et år siden i en stund av kjedsomhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang necroene poster samtidig føler jeg det som om en person sitter og prater med seg selv. Veldig forvirrende.

jeg tror kanskje du er inne på noe.

Vi er den samme personen. Ja, det er vi.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

skal du skrifte til kvitteringen<3 ?

Nei. :ermm:

Fordi "Nyhus" er navnet mitt. "BTK" var noe jeg slang på for et år siden i en stund av kjedsomhet.

Nyhus som etternavn, da?

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på, du maser jo her støtt og stadig.

Det er noe annet å syte og klage her inne, enn å ringe fremmede personer å mase om at de må svare meg ang. sakene mine.

Jeg foretrekker å vente på svar og har ingenting i mot å vente 6-7 måneder, men når det kommer til NAV og skoler, må man tydeligvis ringe og mase for å bli hørt i mylderet, og det er visstnok bedre å ringe et par-tre ganger i løpet av en dag enn å sende en e-post en gang i måneden og fortsette å vente på svar.

Det er helt for jævlig for meg, da jeg virkelig _avskyr_ å prate i telefonen med andre enn folk jeg kjenner svært godt (jf. nærmeste familie og utvalgte og langvarige venner). Jeg finner det jævlig nok å være med i gruppesamtaler på Skype med folk fra forumet, eller bruke VT o.l. med folk jeg spiller med i WoT, WoW, LoL og CS. :|

For ikke å snakke om XBL.

Skrevet (endret)

Skifte fra shorts til bukse og gå på butikken for å kjøpe sunt vann og møffins eller være lat og ikke gjøre noe?

Vann får du i springen :)

Endret av Aalton waits for alice
Skrevet

Aalton, vann fra springen i området her smaker klor. Derfor drikker jeg helst det Vitamin-boost vannet fra rimi :D eller imsdal, men det er litt kjedelig.

Necrosodomic proctologo, er jeg en jøydekake?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...