Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man bake er det rullekake som gjelder. Det er ensten for lett, og altfor, altfor godt. En sikker vinner på så utrolig mange måter. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forferdelig i høyeste grad. Og denne problemstillingen har jeg altså vært nødt til å slite med hele mitt liv.

Venter enda på støttegruppe @ Facebook.

• Liker 1
Skrevet

Folk er late.

Og kjipe.

Feil, folk flest har enten akkurat våkna, noen så heldige at de ikke er i sin egen seng en gang.

Andre har da gått hele veien hjem, og våkner i egen seng, er heftig tørste og ser tilbake at man kanskje burde prøvd igjen, faila igjen, men faila bedre. (sånn for å bruke litt engrish)

Skrevet

Selv lå jeg på sjeselongen i stua og leste ut en bok av R.A. Salvatore før jeg begynte på en ny en av Arto Paasilinna (og leste ut på 3-4 timer <3), mens familie og slekt satt rundt om ellers og så den forferdelige "PS, I love you". Jeg blokkerte dette med mine Bose QC15 (elsk over støyreduserende hodetelefoner) og slappet av etter en lang dag med såpebobleblåsing, bildetaking og herjing / leking med tremenningene mine på hhv. 6 og 10 år. Alltid like fantastisk. Minstesøss var også med. I tillegg gomla jeg vafler og muffins som ble laget i løpet av dagen av mine søstre og det hele var en fantastisk lørdag. Alle 12 som oppholdt seg i huset var med på å leke Sisten i timene før middag og under middag, lekte vi Gnisten. Alle var med. Fra 6 til 93. Morsomste jeg har vært med på på lenge. :D

Skrevet

1: Går ikke på skole, så ingen oppgaver skal skrives.

2: Spurs-kamp? Sport? Se på andre folk slite seg ut? Nei takk.

3: Raide i WoW? Nei, WoW har jeg lagt på hylla for et halvt år siden. For godt.

Skrevet

Da, kjære Slimda, foreslår jeg at du kommer hit og lager kakao til meg.

Jeg er verdens mest mandige kvinne når jeg er forkjølet.

Skrevet (endret)

2: Spurs-kamp? Sport? Se på andre folk slite seg ut? Nei takk.

Lettere å slite seg selv ut på crosstrainer mens en ser andre gjøre det på TV :D

Forresten Nie. Du har rappa sauen min... :\

Endret av dwezirads
Skrevet (endret)

Forresten Nie. Du har rappa sauen min... :\

Has not. Jeg har vært her i 5 år, du har ikke vært her i ett engang. Altså, min sau. 8D

Edit: Ikke i en måned engang, faktisk. My oldness-mojo beat you, yes. ^^

Endret av Nie
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...