Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistenker Olav Thon å være sunnmøring når det kommer til lønninger, fordi han er kjent for å være forsiktig. :p

たくさんお金もらいたかったのに hmm2.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, tuller du? :p Til og med bestefaren min er jo mer virksom enn det der, og han pensjonerte seg for 15 år siden.

Det er IT-sjefen min. Han er en gammel dinosaur. :p

たくさんお金もらいたかったのに hmm2.gif

人間のように動作することを学ぶ

Skrevet

hei og hå! God morgen alle sammen!

Våknet med en eller annen lykkerus :new_woot:

Logg på minecraft, har fiksa 2 nye tårn, dvs vi har 5 tårn :D

Svæære jævler

du er gal!!!

skal bare gå tur med hunden så er tilbake halv 1 ca.

Hunden ligger inntil meg i sofaen :love:

Skrevet

En hotelleier som nekter å bruke datamaskin? Hvordan fungerer det i dagens teknologiske verden? :p

Han har sekretærer og andre folk som gjør all jobben. Han bare sitter på toppen og bestemmer.

Skrevet

人間のように動作することを学ぶ

haha, hva?? grumpy.gif

du er gal!!!

skal bare gå tur med hunden så er tilbake halv 1 ca.

Hunden ligger inntil meg i sofaen :love:

Jeg glemte helt at hunden var her i stad. Helt til jeg hørte en skikkelig lat gryntelyd fra under dyna.

Ingen fare for å gå tur her nei !

Skrevet

Faen så kaldt det var i dag tidlig. Våknet i fosterstilling av kulden, og når jeg går ut er det FROST på bilrutene!

Omg. Dislike.

Mens her er det varmt om nettene og hele 8 grader her i morges. Sånt liker man. Meldt 16 grader til kvelden. ^^

Skrevet

人間のように動作することを学ぶ

haha, hva?? grumpy.gif

Hmm, jeg husker ikke hva jeg skrev, men om jeg oversetter tilbake til engelsk blir det rimelig frekt:

Learn to behave like a human

Hva var det jeg skrev?... Hmm...

Han bare sitter på toppen og bestemmer.

Litt av et liv!!! :love:

Fyren har kontroll, tro det eller ei. Han har stålkontroll over hvem som jobber på hovedkontoret. Mitt første julebord håndhilste han på meg og sa "du er ny du, ikke sant?". :p

Jeg har tråkket på ansiktet til Lemons hund.

Hundemishandler. :cry:

Skrevet

Jeg savner å ha hund. :cry:

Fyren har kontroll, tro det eller ei. Han har stålkontroll over hvem som jobber på hovedkontoret. Mitt første julebord håndhilste han på meg og sa "du er ny du, ikke sant?". :p

Wow. All respekt for Olav Thon. :love: Begynner ikke fyren å bli nærmere 100 år gammel nå?

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner å ha hund. :cry:

Jeg også. Hadde ei Leonbergertispe med navner Ronja. 10 år ble hun, før vi måtte gi henne sprøyta. :(

Wow. All respekt for Olav Thon. :love: Begynner ikke fyren å bli nærmere 100 år gammel nå?

Fyren er 88 år, og har det ganske så flott.

Skrevet

Det hørtes digg ut. Raein er latterlig fett. Normal Norvegia og Synnøve Finden er drøyt stusselig. FOrstår meg ikke på folk som kun kjøper de når de skal ha ost. Herrefred!

Skrevet

Dette blir en lang dag merker jeg. Må frem med lake av raffinert sukker, e-stoffer og koffein for å få detta til.

Har ikkje du og solstråla det kjekt i lag?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...