Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Det skolene trenger (i tillegg til flere fagutdannede lærere), er et bedre tilrettelagt fokus på individet i skolen. Alle er ikke like, og skal derfor ikke behandles likt. Målet med skolen skal være en individuell utvikling, og denne utviklingen er nødt til å vektlegges bedre enn den gjør i dag.

Hvordan mener du at skolene skal ha kapasitet til å utføre en slik metode?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere lærere per elev, mindre papirarbeid, bedre lønn og bedre utdanning.

Skrevet

Det skal ikke mye til. Noe så enkelt som å spørre elevene hvordan de jobber best med faget, hadde utgjort en nevneverdig forskjell.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal bare frem til at skolen må kvitte seg med det kollektive prinsippet og behandle elevene som enkeltindivider. Dessuten må regjeringen gjøre noe for å rekruttere flere lærere med fagutdanning.

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Jeg skal bare frem til at skolen må kvitte seg med det kollektive prinsippet og behandle elevene som enkeltindivider. Dessuten må regjeringen gjøre noe for å rekruttere flere lærere med fagutdanning.

Helvete, så smart og fornuftig liten jente du er. :)

Skrevet

Utdanner meg til å bli lærer, dere kan syte så mye dere vil. Gjør dere klar til nazi-Vowels, ansvar for egen læring. Yo

Hvilket trinn?

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Det gjelder deg også da, Slimda. :D

Skrevet (endret)

Utdanner meg til å bli lærer, dere kan syte så mye dere vil. Gjør dere klar til nazi-Vowels, ansvar for egen læring. Yo

Hvilket trinn?

Alle. Går lektor.

Endret av Vowels
Skrevet

Jeg synes det er interessant at så mange vil bli lærere. Dette er personer som man har for det meste hatet i 10-13 år. Tenkt for deg selv at dette vil jeg aldri gjøre når jeg blir voksen. At man aldri vil gå tilbake på skolen igjen etter 13 jævlige år med slit.

• Liker 1
Skrevet

Tøv, tviler på at mange er eksplisitt uenig i det (vel, med unntak av SV), men det er ikke det som er spørsmålet. Spørsmålet er hvordan?

Hadde håpet du skulle komme med en god forklaring på dette.

Skrevet (endret)

Hvem jeg vil. Går lektor.

Skal bli lærer, og du "hvem trinn jeg vil"? Uff.

My bad, fyrte meg en jonas i stad så er litt surrete.

e: Neimen ikke sikker på om jeg skal jobbe som lærer. Får en master i historie så kan gjøre litt forskjellig

Endret av Vowels
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...