Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UNNI! JEg prøver å ringe degg!

Vel, jeg prøvde å gå på do. Og du rakk bare å lage ett tapt anrop!

Merkar at nokon ikkje ringar deg ofte om han masar her etter EITT ubesvart anrop... :|

Skrevet

Merkar at nokon ikkje ringar deg ofte om han masar her etter EITT ubesvart anrop... :|

Heeey! Jeg er blitt MYE, MYE flinkere til å ta telefonen. oO
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Meh. Tror jeg får fortsette med lekser. Skole er noe dritt og måten det blir lagt opp på er helt på trynet.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Når får eg ein unnskyldning til å gå ein stad mørkt nok til å få utnytta effekten? Men ja, veldig, veldig kult.

Iron Fist 4 Lyf! :love:

På fest? Ute når det er mørkt og du tilfeldigvis trakker over noen på gaten? Hjemme (du kan si du sparer strøm)?

Skrevet

Bachelor filmen jeg er med på å lage er en vri av tegnestilen til mind game/tekkonkinkreet :wee:

må tilvenne meg stilen men er lenge til vi faktisk er i produksjon uansett.

skjer her i dag?

Skrevet

På fest? Ute når det er mørkt og du tilfeldigvis trakker over noen på gaten? Hjemme (du kan si du sparer strøm)?

Straumsparing trur eg i så fall er mitt beste forsøk.. :p
Skrevet

Straumsparing trur eg i så fall er mitt beste forsøk.. :p

Jeg kan skru av lyset og gi deg en øl neste gang vi har barnefri? =D

Skrevet (endret)

Meh. Tror jeg får fortsette med lekser. Skole er noe dritt og måten det blir lagt opp på er helt på trynet.

Du får bli politiker og legge fram en bedre skolepolitikk, søta. :wee:

Endret av Vida
  • Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Haha, ja. Jeg vurderer det nesten så barna mine skal få det bedre enn meg ihvertfall!!

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Skulle ønske jeg var så ung og godtroende som deg, Vida. :whistle:

:hrm:

Skrevet

Hva som er så ravende galt med skolepolitikken, da?

Alle elever er like. Uansett.

:hrm:

Haha, beklager, men var ikke ment sånn. Mente det som at politikere med ambisjon ikke får gjort forandringer.

Skjønner jeg godt. Livet er enklere slik. ;)

:D

Skrevet

Alle elever er like. Uansett.

Slik jeg ser systemet er det delvis greit tilrettelagt. De svakeste svake får egne klasser, og utenom det går det meste (selvsagt ikke alt) på innsats. Det som ikke går på innsats blir tilrettelagt. Og når man er ferdig med grunnskolen får man velge noen fag selv. P eller T matte, for eksempel. I teorien ett helt greit system.
Skrevet

Det meste fungerer. Og teorien fungerer. Man hangler litt i praksis, men så snart de begynner å satse på lærere burde det egentlig ta seg opp. Men politikken er helt ok på skole. Det er ikke realistisk (i alle fall ikke enda) å dele folk opp etter hvilke evner de har på ett gitt tidspunkt. Dessuten er jeg stygt redd det har potensialet til å bli ett mindre pent klasseskille.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...