Eplefe Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Var litt usikker på det samme selv, men jeg har brukt de mer enn jeg forventa. Blir så glad hver gang jeg ser ned på føttene mine når jeg har de på. At lykke ikke kan kjøpes for penger er bare tull. Skulle ønske dei hadde sneakers i wolfbeater-mønsteret. I'd be ALL OVER THAT som eitt vorteplaster.
Niqābninja Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Skulle ønske dei hadde sneakers i wolfbeater-mønsteret. I'd be ALL OVER THAT som eitt vorteplaster. Det hadde vært intet mindre enn fantastisk. Veldig svak for wolfbeater platform òg, men jeg er skeptisk til fløyelshæl. Latterlig lyst på wolfbeater-hoodie!
Eplefe Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det hadde vært intet mindre enn fantastisk. Veldig svak for wolfbeater platform òg, men jeg er skeptisk til fløyelshæl. Latterlig lyst på wolfbeater-hoodie! Dei hadde ein zombie stomper-festveske. Eg haaar så lyst på den. Så søt og lita og ... zombieete. xD
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Tenker å kjøpe Hunterstøvler til uka. Androgyn til tusen.
Niqābninja Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 (endret) Dei hadde ein zombie stomper-festveske. Eg haaar så lyst på den. Så søt og lita og ... zombieete. xD Oh! Åw, Disse var SØTE! Jeg hadde heller ikke sagt nei til disse. edit: Jeg finner ikke zombie-veska. Endret 7. september 2011 av bazukh
Eplefe Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 (endret) Oh! Åw, Disse var SØTE! Jeg hadde heller ikke sagt nei til disse. edit: Jeg finner ikke zombie-veska. Eg trur han er utsolgt. Men Desse er ikkje.... Ser sånn ut, då. Edit: Han finns som Wolfbeater òg! Herregud ja! Endret 7. september 2011 av Eplefe
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Disse var enda tøffere, lyser i mørket
Lycantrophe Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Jeg leser wifebeater, ikke wolfbeater.
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Jeg går barbeint Når du går ute...?
Llandari Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Mhm, har gjort det minst 2 ganger i dag ihvertfall
Eplefe Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Disse var enda tøffere, lyser i mørket Når får eg ein unnskyldning til å gå ein stad mørkt nok til å få utnytta effekten? Men ja, veldig, veldig kult. Iron Fist 4 Lyf!
Diskusjonsmumriken Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Jeg går barbeint Når du går ute...? Det er vel ikke så mye mer praktisk å gå i sokkelesten ute...
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det er vel ikke så mye mer praktisk å gå i sokkelesten ute... Jeg gjør det på skolen.
Niqābninja Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Eg trur han er utsolgt. Men Desse er ikkje.... Ser sånn ut, då. http://ecx.images-amazon.com/images/I/51-HTBB9ewL.jpg Edit: Han finns som Wolfbeater òg! Herregud ja! ÅH! Dét hadde vært noe å komme på årsfesten med.
Diskusjonsmumriken Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Speaking of which, så burde jeg jobbe med kjemi og biologi nå. Det er synd at Spotify, Facebook, chatting og zombie-sko som lyser i mørket er langt mer spennende. Sukk!
Nie Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 UNNI! JEg prøver å ringe degg! Vel, jeg prøvde å gå på do. Og du rakk bare å lage ett tapt anrop!
Anbefalte innlegg