Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

I'm you're rebound??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daniel, om jeg holder 3 døgn uten fôr, gjør du det også. Ellers så skal jeg fortelle deg hvordan du blir mett i 3-4 dager av én pakke nudler.

Eller du kan lære deg til å spise bønner og leve på 1 boks bønner om dagen.

Skrevet

Aha. Du har hamstret inn et helt lager i tilfelle 3. Verdenskrig skulle bryte ut i morgen?

Nei, regner med jeg vil få magasjau i løpet av høsten.

Minstesøss og jeg er laktoseintolerante og melken koster 33 kr per liter, så mamma og pappa kom frem til at det ville lønne seg å slutte og kjøpe 4-5 liter laktosefri melk i uken og heller bare kjøpe 504 toalettpapirruller.

1. Å gå rundt på tom mage i 3-4 dager er ikke godt.

2. Mett på én pakke nudler i 3-4 dager? Skeptisk.

3. Bønner? Keep that shit away from me!

Du spiser vafler med bestikk. Du ignoreres.

Skrevet

Hva med å ikke bruke melk i det hele tatt? MÅ dere liksom drikke melk?

Jeg spiser bare vafler med bestikk når jeg er på jobb. Da slipper jeg å få grisete tastatur.

Skrevet

Det er slettes ikke dumt å spise vafler med bestikk. Jeg spiser det aller meste med kniv og gaffel selv. Lettvint måte å unngå søl og sånt. :p

Du får en pluss i boka :new_woot:

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Det er slettes ikke dumt å spise vafler med bestikk. Jeg spiser det aller meste med kniv og gaffel selv. Lettvint måte å unngå søl og sånt. :p

Jeg bruker som oftest en tallerken.

Skrevet

Jeg spiser ostepop med bestikk. Vafler emd bestikk var genialt. Det må gjøres fra nå av!

brekker ikke ostepoppen av gaffelen da? vil jo tro at den deles i to?

Eller kanskje jeg bare har prøvd med sprø ostepop...

Skrevet

Hva er galt med melk? Jeg drikker en til to liter om dagen, tror ikke jeg hadde klart meg uten melk. Melk utgjør vel 1/3 av kostnadene i matbudsjettet mitt. Helmelk er :love:

Skrevet

Jeg spiser bare vafler med bestikk når jeg er på jobb. Da slipper jeg å få grisete tastatur.

Melk er godt og sunt.

Jeg drikker heller melk enn brus.

I løpet av en dag drikker jeg vel rundt en halv liter melk, to kopper bringebærte og et par liter vann.

Skrevet (endret)

Jeg spiser ostepop med bestikk. Vafler emd bestikk var genialt. Det må gjøres fra nå av!

brekker ikke ostepoppen av gaffelen da? vil jo tro at den deles i to?

Eller kanskje jeg bare har prøvd med sprø ostepop...

Neida, det går kjempebra. Kan tenke meg at det ikke virker med sprø ostepop som du sier :hmm:

Endret av Tsjuden
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er litt nyskjerrig på hvordan i svarte man blir mett på en pakke nudler, i tre fire dager?

Presser i deg så mye vann som mulig, og tygger på isbiter som dessert. Something like that.

Skrevet

Neida, det går kjempebra. Kan tenke meg at det ikke virker med sprø ostepop som du sier :hmm:

Er ikke ostepop generelt sett sprø?

Jo, men noen er sprøere enn andre. I Sverige selger de en spesiell type nemlig. Den er veldig sprø og er litt sterkere. De vanlige ostepoppene kan man stikke en gaffel i uten at de knekker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...