Abnormaxie Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Til info, så bedrev jeg telefonsupport til Superadremalin her på forumet igår. Jeg er ikke vond å be om sånt. Hehehheheeheh Han er faktisk meget snill, han derre.
Slimda Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Du skal da få i massevis! Fordelen din er at du slipper å dele med resten. Vi skal ha et hotellrom for oss selv. Oj oj oj! Høres bra ut! Hehehheheeheh Han er faktisk meget snill, han derre. Bare litt.
Bruker-33331 Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Jeg og bundy nerder minecraft ga ham en diamantøks og ett par hundre steinblokker til å begynne med! 10+ internetz til meg You manwhore, du har fått meg avhengig
Datasmurf Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Gah, jeg skulle ønske at Children and corpse playing in the streets alt var ferdig med andreskiva ...
felicity Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Nå skal jeg ut og kjøpe egg til vaffelrøre, og så skal jeg kose meg. Cya! 1
Slimda Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Nå skal jeg ut og kjøpe egg til vaffelrøre, og så skal jeg kose meg. Cya! Awh! Misunnelig!
felicity Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det er jo deg jeg lager vaffelfest for, Slimda. Tenkte vi kunne ha noe å kose oss med på det hotellrommet - sånn i tillegg til alt det andre vi skal kose oss med der. 1
felicity Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det er vel ingen som tvinger deg til å spise mer enn to vafler heller, da. To vafler holder i massevis. 1
L4r5 Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Retorisk spørsmål: Har jeg drukket nok kaffe når jeg tar meg selv i å skjære tenner halve tida?
Datasmurf Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Jeg håper dere snakker om plater og ikke hjerter nå. Skjønt, jeg slenger gjerne i meg 5-6 plater på rappen, men så har jeg en lei uvane av å legge de oppå hverandre med krem, karamellsaus, sjokoladetopping, diverse likører, iskrem og syltetøy inni / oppå. Gjør det samme med pannekaker. I alle fall dessert-varianten av sistnevnte. Retorisk spørsmål: Har jeg drukket nok kaffe når jeg tar meg selv i å skjære tenner halve tida? Nei, du har abstinenser. Drikk mer.
Slimda Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det er jo deg jeg lager vaffelfest for, Slimda. Tenkte vi kunne ha noe å kose oss med på det hotellrommet - sånn i tillegg til alt det andre vi skal kose oss med der. Rawr, jeg liker tankegangen! 1
""" Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Det hørtes ekstremt kvalmt ut. Herrefred! En plate funker bra, to plater er slitsomt og flere plater er ekkelt.
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Retorisk spørsmål: Har jeg drukket nok kaffe når jeg tar meg selv i å skjære tenner halve tida? Beina mine rister ca. 75% av arbeidsdagen, så no worries.
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Blir lei av og alltid være best. Kjenner følelsen. 1
""" Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Blir lei av og alltid være best. Kjenner følelsen. Tviler.
Anbefalte innlegg