Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja? Vedkommende mente jo ikke påleggslaksen min, og det var ikke det jeg heller mente.

Lol, var det noen som seriøst trodde jeg skulle hjem til deg og spise brødskive? :!:

• Liker 1
Skrevet

kan jeg få lukte på laksen din?

Åoh mai Gåd! McHansern Stålker trådn!

Ja, men den lukter litt fishy. :ph34r:

Ja? Vedkommende mente jo ikke påleggslaksen min, og det var ikke det jeg heller mente.

Lol, var det noen som seriøst trodde jeg skulle hjem til deg og spise brødskive? :!:

:!:

• Liker 1
Gjest medlem-1432
Skrevet

Hvordan kan jeg si nei til deg? værsegod. :D

Gjest medlem-1432
Skrevet

Håper dem faller i smak. :love:

Nå stikker jeg. Blir lenge til jeg eventuelt kommer innom igjen. Hadebra.

Skrevet

Jeg har selv smakt på laksen til Bundy og kan bekrefte at dette er topp klasse.

Vil du gi noe terningkast? Vil helst ha kvalitetsgaranti før jeg bare kaster meg utti.

• Liker 1
Gjest medlem-1432
Skrevet

Av ren kuriositet, er du og Latias faktisk kjærester? Bor ikke du i Nordland og han i Oslo? Og er ikke du 13 og han 18?

Dem er internettkjærester. :)

Skrevet

Av ren kuriositet, er du og Latias faktisk kjærester? Bor ikke du i Nordland og han i Oslo? Og er ikke du 13 og han 18?

Ja, vi er kjærester. Hadde halvårsjubileum i forrige måned. Vi bor 1200 km fra hverandre fram til dette skoleåret er avsluttet, da flytter vi sammen. Og alder er bare et tall, så det skal ikke ha noe å si. :)

Flere spørsmål? :love:

• Liker 1
Skrevet

Håper dem faller i smak. :love:

Nå stikker jeg. Blir lenge til jeg eventuelt kommer innom igjen. Hadebra.

Daww. :( Blir jo kjedelig med mindre kjernefolk i kafeen. :(

Skrevet

Ja, vi er kjærester. Hadde halvårsjubileum i forrige måned. Vi bor 1200 km fra hverandre fram til dette skoleåret er avsluttet, da flytter vi sammen. Og alder er bare et tall, så det skal ikke ha noe å si. :)

Flere spørsmål? :love:

Hva slags Volvo kjører han? 240?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...