Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et program eller nettsted der jeg kan laste ned enkeltsanger?

gjærne en side der det ikke er så mye virus :)

Ikke nå lenger.

Like greit å bare bruke WiMP e.l. og kjøpe låtene til 8 kr per stykk.

åå.. jeg er ikke så keen på å betale for låtene heller.. :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det du har malt for noe? :)
Stoooort hus! :)
Husmaling er koselig da så lenge man ikke må drive å male de jævla vinduene og annet slikt teite pirkemaling.
Gjest medlem-1432
Skrevet

Så på The Road med Viggo mortensen her i det mørket rommet med full lyd og greier. Når de klatra ned i kjelleren og støtte på skumle skapninger... Hell no! Måtte skru av med en gang.

Skumle skapninger? Var jo bare vanlige mennesker. Haha. Og da måtte du slå av? :p

Skrevet

Vært i Stavanger enda? :p

Skal ikke til Stavanger likevel, har prøvd å få fatt på deg leeeeeenge! Logg på skype eller svar meg på msn da, din suppegjøk! :)

Hva er det du har malt for noe? :)
Stoooort hus! :)
Husmaling er koselig da så lenge man ikke må drive å male de jævla vinduene og annet slikt teite pirkemaling.

Hus fra attentoogførr ca, med overbygg og snirklerier deretter.

Skrevet

Hvor mange dager tar det å få et mastercard i posten?

Skal til USA og Canada om ganske nøyaktig en uke, og kom på nå at det kunne vært greit å hatt i tillegg :p

Snakk om å tenke på ting litt seint :roll:

Skrevet

Noen som vet om et program eller nettsted der jeg kan laste ned enkeltsanger?

gjærne en side der det ikke er så mye virus :)

Ikke nå lenger.

Like greit å bare bruke WiMP e.l. og kjøpe låtene til 8 kr per stykk.

åå.. jeg er ikke så keen på å betale for låtene heller.. :hrm:

Piratebay.

Skrevet

Så grusomt keisamt at politikkfolka i Stargate SG-1 alltid skal stenge ned programmet og vere blinde for alt som hender der. Det triste er at det nok er litt slik i den ekte verden også.

Skrevet

Bytex: Hvordan klarer du å komme deg på jobb etter en sånn natt? Klarer så vidt å holde öynene åpne de nettene jeg bare får 5-6 timer med sövn.

Skrevet (endret)

Bah! Skulle til å bestille restplass-ferie, så er SELVØLGELIG passet utgått. Planlagt å reise 16. juli, men de på passkontoret sa det kom til å ta 12-14 dager å få nytt:(

Lettere irritert på meg selv nå, for at ikke jeg har sjekka det før! Noen som vet om det går an å bestikke passfolka så jeg får det før? Vil helst unngå å "investere" i nødpass.

Endret av NiRaM
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...