Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eller troll fra VG og dagbladet feltene som later som de er kvinnfolk og lager trolletråder på KG.no

"Jeg latet akkurat som jeg var Kvinne35" og skrev i samlivsforumet, fy faen så gærne de kjerringene på KG.no er!!!"

Reality check? De er troll akkurat som du.

Endret av Bytex
Skrevet

Woo! da har jeg endelig fått bestilt meg billett til Stavanger. 12. - 26. juli skal jeg få være hjemme og loke, uten verken gaming-PC eller konsoller.

Bare meg, bøkene, farmor og fylla. :love:

Skrevet

Så på The Road med Viggo mortensen her i det mørket rommet med full lyd og greier. Når de klatra ned i kjelleren og støtte på skumle skapninger... Hell no! Måtte skru av med en gang.

Skrevet

Noen som vet om et program eller nettsted der jeg kan laste ned enkeltsanger?

gjærne en side der det ikke er så mye virus :)

Skrevet

Så på The Road med Viggo mortensen her i det mørket rommet med full lyd og greier. Når de klatra ned i kjelleren og støtte på skumle skapninger... Hell no! Måtte skru av med en gang.

Hihi, hugsar eg skvatt noko jævlig sjølv der. Men det blir betre. Ikkje mange fleire slike skrekkfilm-overraskingar. Sabla god film.

Skrevet

Hihi, hugsar eg skvatt noko jævlig sjølv der. Men det blir betre. Ikkje mange fleire slike skrekkfilm-overraskingar. Sabla god film.

Viggo Mortensen? :dribble: /nohomo

Skrevet

Noen som vet om et program eller nettsted der jeg kan laste ned enkeltsanger?

gjærne en side der det ikke er så mye virus :)

Ikke nå lenger.

Like greit å bare bruke WiMP e.l. og kjøpe låtene til 8 kr per stykk.

Skrevet

Viggo Mortensen? :dribble: /nohomo

Ja, ein får til og med sett litt av ballane hans. /homo

:tease:

Fikk aldri sett sånt i Lord of the Rings filmene :ermm: Og aldri noen dirty scener med han og Legolas.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...