Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Walk of shame. :nei:

Skrevet

rjukanekspressen tenkte vi nå, men sist så dro jeg dit med folkehøgskolen så da var det bussen dems fra seljord.

Hvor mange er det som skal oppover?

Walk of shame. :nei:

Say what?

Skammens dag i dag?

Skrevet

ryddet litt, fått satt inn et skrivebord på rommet mitt, nå er det bare å vente til husvertene kommer hjem så blir det WoW fram til klokka 7 i morra tidlig :wee:

Skrevet

jeg og en kompis har planer om å dra. ellers aner jeg ikke. tenkt til å hoppe i strikk du også? :)

Det frister jævlig, skal gruble litt på det.

Skrevet

Noen som vet om et videoredigeringsprogram som kan sensurere ansikter, og samtidig er så latterlig enkel å bruke at selv jeg kan klare å bruke den? :)

Skrevet

du kan bruke premiere eller after effects også bare legge en svart firkant ellernoe over som du bare animerer til ansiktet? skulle ikke være så vanskelig.

Skrevet

Jeg prøvde meg på OnLocation, men vet ikke om det går an å bruke programet til det jeg vil. Klarte ikke å laste over filmen til programet engang, så det er ikke mye håp :p

Skrevet

Ja, hvrofor har du ikke det? :hrm:

Fordi jeg bor på Gjøvik, ikke har fri før august og leiligheten min er ikke lenger møblert

De har jo åpent i august òg. Og om den ikke er møblert, er det bare plass til flere. :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...