Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg leste nettopp om at toget Oslo - Bergen er en veldig fin tur. Det var et atraksjonstips eller noe.

Skrevet

Skal du teste ut "uniformen" din? :)

Planen var å kjøre med min bror, men den turen ble avlyst i siste sekund. :( Vil uansett bort til jenten min, koste hva det koste vil (dvs. så billig så mulig)

Skrevet (endret)

Noen ganger hater jeg min HTC Desire, det er fente gangen den bestemmer seg for å slette noen bilder fra minnekortet...

Og det er noe dritt når det er jobblistene, dermed vet jeg ikke når jeg begynner på jobb i morra :realmad:

Endret av multisync
Skrevet

noen som vet hva jeg kan kjøpe på nettet for maks 39 kr? må være inkludert frakt :!:

Du finner masse på dealextreme.com :)

Skrevet (endret)

Greia er at jeg kjøpte sånn kort som jeg kan kjøpe ting på nettet med, kjøpte det jeg skulle ha. Så var det 39kr igjen på det. Vurderer å kjøpe en laser, men er det lov å shippe det til Norge?

Endret av Ownbeef
Skrevet

Hvorfor kjøpe ting man ikke trenger? Har kastet kilovis med skrap de siste åra, stygge impulskjøp alt sammen.

Skrevet

Jammen, alle impulskjøpene jeg har gjort var fordi jeg mente der og da at det var et godt kjøp og at jeg trengte det!

Men ser argumentet siden jeg har så mye rot liggende at jeg vet egentlig ikke hva jeg har liggende lenger ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...