Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville uansett gått for Beccafe sitt svar fremfor Gæææææææir sitt.

Beccafe trumfer Gæææææææir anyday. Sorry mack, c'est la vie.

Jeg har bringebærte og CunninLynguists på repeat. Da har det ikke så mye å si at jeg ikke har nett til å game eller gjøre noe som helst annet enn å laste ned Hurtigruten i 7 KB/s (til tross for at vi har 25/2,5 og det er en drøss med seeders).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om jeg kan ta kontakt med Postbanken og få kontoutskrifter for en avsluttet konto? Selvsagt fra før den ble avsluttet.

Skrevet

Huh. Kanskje jeg prøver litt vel hardt å gjøre opp for at alt som er mindre enn 86cm er pittelite. For det der var jo ikke stort i det hele tatt. Nusseligt lite. :p

• Liker 1
Skrevet

Og nå blir det pizza og øl til frokost mens jeg skal se på Sons of Anarchy. Hngh! Jammen er ikke livet jævlig greit en gang i blant. :D

Gjest medlem-1432
Skrevet

Gratulerer.

Jeg ble tante til tvillingutter her for en stund siden. Dem er så søte. :wee:

Skrevet

Litt sinna på Dustinhome som bruker en uke på å si til meg at TV-en jeg bestillte ikke kan leveres :realmad:

Prøvd på nytt å bestillt en annen TV fra MPX å håper de er litt flinkere. Ikke helt samme TV, men håper denne er like god

Skrevet

Og jeg som akkurat plasserte en ordre på dustin. Får håpe den går uten problemer.

Kim: Hvorfor ikke gå for tilbudet på Lefdal, som jeg gjorde forrige uke? Samsung 46" LED-tv til 6995. Vanskelig å slå den ytelses/pris-kombinasjonen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...