Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Ja, det bør det være

Skrevet

Mange bra apps

Det er det eneste som stemmer av det du nettop skrev.

Skulle akkurat til å kommentere det samme.

Det går vel ann å laste ned emulatorer på pc? Kansje det går ann med noen spill :hmm:

Skrevet

Ja. Men med en laptop så får du bedre spill, og ikke bare slike woopdidoo-tegnespill.

Men alt er avhengig av prioriteter. Om du liker å ha en flat skjærefjøl fremfor en litt større og tyngre notebook så bør du for all del gå for en tablet.

Skrevet

Når det gjelder spill synes jeg egentlig iPaden er ganske awesome. Det er stortsett det jeg bruker min til for øyeblikket. Need for speed fungerer overraskende bra.

Skrevet

Lurer på en ting. Hva er det som gjør at folk får lyst på ipad?

Eplet bakpå.

Siterte deg bare så du skulle se denne posten.

But you are offically leet!

post-93392-0-50463000-1293302796_thumb.png

Skrevet

Lurer på en ting. Hva er det som gjør at folk får lyst på ipad? Er ikke en laptop mye bedre?

Ipad er jo bare superkult, og alle som har det er så IN. det er liksom årets IT-item!

Helt ubrukelig, har enda ikke sett noe som man kan bruke det til!

Jeg lekte med en i en times tid i går (vasket meg selvfølgelig med anti-bac både før og etter) kveld / i morges.

Jeg tar gjerne et nettbrett, men da sikler jeg mer på Asus eller Archos sine. Evt. venter jeg i all evighet på at M$ skal slippe sitt.

Jeg for min del fant det interessant, men jævlig å surfe. Helt greit til å spille kabal og hangman da. :p

• Liker 1
Skrevet

iPad er en herlighet, det er ikke et nettbrett. Det er så mye mer!

Til å dømme av begrenset marked, dårligere ytelse og mangel på flashstøtte er det bokstavelig talt mindre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sikler egentlig ikke på noen av de, for jeg kan ikke innbille meg at jeg trenger det. :-P

Åh, nå er jeg på vei hjem igjen. Da blir det julekos og ro i heimen. ^_^ Og nå kom jeg jo på at jeg burde jo kjøpt eller ønsket meg leselampe. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...