Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trist, Mchansern. God jul til hele gjengen. Jeghar, for noe jeg sverger er første gang i mitt liv, prøvd desperat å Tone NED klørten min. Jeg elsker denne kjolen. XD

pic vær så snill? som en liten gave til forumet innocent.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du en skikkelig ape?

Bare halveis, hvordan det?

næsty :p der brast håpet om pene forum jenter :O

Var jeg ditt siste håp? Liten julegave til dere :)

post-206096-0-99924000-1293208401_thumb.png

Nå stikker jeg å spiser med min kjære familie :love:

• Liker 2
Skrevet

Var jeg ditt siste håp? Liten julegave til dere :)

post-206096-0-99924000-1293208401_thumb.png

Nå stikker jeg å spiser med min kjære familie :love:

det var en kjempe fin jule gave wub.gif

da går jeg og å spiser :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal hilse fra MSg, som mener man bør kunne få kjøpt julestemning på Joker. (Han ønsker seg julemeldinger på SMS, 46463527)

God jul!

Skrevet

nei, bare tenkte tilbake i tid. Når alle har slukt julematen og gått til angrep på julepakkene, så blir alle rare å trekker seg tilbake.

Men ikke meningen å spolere eventuell god julestemning her nå

Skrevet

nei, bare tenkte tilbake i tid. Når alle har slukt julematen og gått til angrep på julepakkene, så blir alle rare å trekker seg tilbake.

Men ikke meningen å spolere eventuell god julestemning her nå

Nei nå har du FAEN meg ødelagt hele jula for meg her altså..helt seriøst altså! ;)

Nei jeg vil ikke si det, er vel mer det at en er sammen hele jula og folk har et lite behov for en pause ifra andre...er min erfaring iallefall, men jeg er ingen ekspert :)

Skrevet

Herlig! 14 varmegrader, ingen julefilmer på TV og jeg ble vekt 3 timer før planlagt tid fordi minstesøss ikke ville sitte oppe alene på Julaften for å glo på en sort skjerm. *surmule om tapt søvn på selveste Julaften*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...