Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det en boks som har:

R og L lyd inn og ut (rød og hvit)

Optisk inn og ut

6-channel direct inn og ut

Og slik at man bare kan bytte mellom hvilken inngang og utgang man vil bruke?

Endret av Zoro Sama
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aldri spillt jeg :O Derimot så har jeg startet på SM64 igjen, startet helt på nytt. 55 stjerner på 59 forsøk, ooorah! :D

Endret av Stoddart
Skrevet

conker's bad fur day

Beste spillet på N64 :new_woot:

O.o

det er faen meg akkurtat det jeg spiller atm

Det er det beste spillet på N64 og det var så trist da Nintendo solgte rettighetene til Xbox...

Men spillet er kanskje litt for lett og det eneste vanskelige er når du er i krigssonen og blir skutt på av bamsene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kult. Jeg spiser loff og håper på at jeg ikke plutselig må løpe til dassen igjen.. :thumbdown:

Kjenner hvordan magen jobber med TO loffskiver! Herregud. Måtte jeg bli frisk før i morra.

Endret av Knewt
Skrevet

Kult. Jeg spiser loff og håper på at jeg ikke plutselig må løpe til dassen igjen.. :thumbdown:

Kjenner hvordan magen jobber med TO loffskiver! Herregud. Måtte jeg bli frisk før i morra.

Vet hvordan det føles!

Jeg har det på samme måte ;) Det eneste jeg har spist de siste 24timene er 2 epler og litt havresuppe.

Skrevet

Vet hvordan det føles!

Jeg har det på samme måte ;) Det eneste jeg har spist de siste 24timene er 2 epler og litt havresuppe.

Godt å høre at jeg ikke er alene.

Skal forøvrig slutte å utøse min negative energi over Forumkafeen! :)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene.

Skal forøvrig slutte å utøse min negative energi over Forumkafeen! :)

Bare fotell du ;) jeg liker å lese at folk har det like ille som meg :D

Det posetive med det hele er at jeg får mat på senga og trenger ikke stå opp før klokken 15 i dag :D + at jeg ikke trenger å pynte huset.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...