Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at jeg skulle vaske bildekkene i kveld, med avfettingsmiddel også skylte jeg med vann. Det frøs selvfølgelig is på alle dekkene. Men går isen bort hvis bilen står å går en stund eller, at dekkene blir varme?

Noen som vet/har gjort det samme?

vi beklager, men de andre deltakerne i dnfk er for smarte til å gjøre slike ting. :tease:♫ they see me trollin', they hatin' ♫

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg mangler derimot mye av Europa :p

Men ja, jeg har også hørt mye bra om byen.

I tillegg har jeg sett litt på muligheten å reise igjennom Europa, Midtøsten og asia.

Riktgnok er jeg litt skeptisk på hvordan jeg skal komme meg igjennom Iran og Pakistan og over til India.

Spesielt i grenseområdene mellom Iran og Pakistan er ikke noe særlig :ermm:

Up to you! Helst etter August, så jeg er myndig og slipper alsksens underskrifter. :p

Da blir det derimot vanskligere, for da er det snart skolestart (etter friåret jeg har hatt nå :p)

Endret av multisync
Gjest medlem-1432
Skrevet

vi beklager, men de andre deltakerne i dnfk er for smarte til å gjøre slike ting. :tease:♫ they see me trollin', they hatin' ♫

Tull, ser på meg selv som smartere enn 90 prosent her inne.

Skrevet

Jeg mangler derimot mye av Europa :p

Riktgnok er jeg litt skeptisk på hvordan jeg skal komme meg igjennom Iran og Pakistan og over til India.

Spesielt i grenseområdene mellom Iran og Pakistan er ikke noe særlig :ermm:

Hawt damn count me in. Jeg elsker å reise til remote og rural places. Iran er ikke så enkelt, men har hørt det er fint.

+ Da kan jeg kanskje reise med flyselskaper som er svartelistet i Europa. Det er min store lidenskap :love:

Bestilt tur med et slikt selskap til sommeren.

Skrevet

i repeat: ♫ they see me trollin', they hatin' ♫

Skrevet

Hawt damn count me in. Jeg elsker å reise til remote og rural places. Iran er ikke så enkelt, men har hørt det er fint.

+ Da kan jeg kanskje reise med flyselskaper som er svartelistet i Europa. Det er min store lidenskap :love:

Bestilt tur med et slikt selskap til sommeren.

Sweet, tanken var egentlig bare bakketrensport da. Riktgnok kan det være at det er greiest å ta et av de mindre sikre flyselskapene over grensa :whistle:

Skrevet

Up to you! Helst etter August, så jeg er myndig og slipper alsksens underskrifter. :p

Da blir det derimot vanskligere, for da er det snart skolestart (etter friåret jeg har hatt nå :p)

Hmm.. Jeg kommer meg i alle fall ikke ut av landet før den tid. :wee:

Skrevet

Sa damen som vasket bildekkene i 20 minus.

• Liker 1
Gjest medlem-1432
Skrevet

Jada jada, alle gjør feil. Frykten for å krasje i morgen gjorde at jeg glemte det kom til å fryse på. Har ikke vasket dekkene, og dem er full av asfalt, og bilen sitter ikke noe godt på vinterføre, den er ikke trygg,og jeg stresser for skal kjøre langt i morgen, og faen at jeg skulle utsette dekkvasken altså.

Gjest medlem-1432
Skrevet

*noe skrift*

Jeg så på den "Dagens top 20" i signaturen din, og det står at personen med flest inlegg idag bare har 20 inlegg :dontgetit: hvordan kan det stemme?

Hus at innlegg i OT bli ikke telt med, og da er ikke 20 så lite egentlig.

Skrevet

jeg kjeder meg.

[stalking]

Target picked

stalk target

add target at facebook

[/stalking]

malin se på facebook :whistle:

Det er noe skummelt :ph34r:

Jeg fant også datasmurf for en tid tilbake, og var noe overrasket da det viste seg at vi hadde felles venner på face (ingen som er på forumet)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...