Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det beste med hele den saken er jo:

"Mange tror det er ”fake”, men dette er ikke avtalt spill. At en som har holdt på med dette i 62 år, skal drive med skuespill er helt uvirkelig, sier Wattne."

Eh, har man levd på en con i 62 år og fortsatt holder på med det er det ingen grunn til å avsløre det. Tror ikke på det før noen har lagt meg i bakken på eksakt samme måte.

Intervjuobjektene kan man knapt forvente objektivitet fra, men en journalist bør i alle fall tenke seg om før han publiserer rent svada.

Ikke at det finnes så mange norske avisskribenter som fortjener tittelen "journalist" lenger; de er strengt tatt bare reportere og oversettere.

Endret av Lord Britishface
Skrevet

Ikke at det finnes så mange norske avisskribenter som fortjener tittelen "journalist" lenger; de er strengt tatt bare reportere og oversettere.

Som de gjennomfører at best middelmådig, har ikke sett et snev av intelligent tankegang i artikler jeg har lest siste månedene i norske medier.

Jeg skjemmes når jeg ser VG annonsere "WIKILEAK BOMBENE HER" som omhandler materiale som såvidt holder til kontroversielt.

Skrevet

Nam, glad jeg kjøpte en boks øl på butikken i sta, den smakte godt nå :)

var på harryhandel for noen helger siden, har et tårn med øl i kjelleren :D

Skrevet

Ah, sitter å hører på the Beatles mens jeg danser litt for naboene og later som om Government prøven i morgen ikke eksisterer! Skal bare drikke litt te før jeg tar kvelden, klokken ni om kvelden, men shitau jeg trenger søvn!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...