Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke er vilt begeistra for at det snart er julaften også videre? Som, ikke gleder seg sinnsykt?

Nope.

Kan du ikke bumpe antijuletråden min?

Skrevet

Jeg er heller ikke det. Jeg er bare begeistra for at jeg får en sjokoladebit hver dag.

Det er awesome. Jeg har både vanlig kalender og Kinder-kalender.
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er heller ikke det. Jeg er bare begeistra for at jeg får en sjokoladebit hver dag.

Jeg har flaksloddkalender, og sjokoladekalender. Beat that fucker.

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke er vilt begeistra for at det snart er julaften også videre? Som, ikke gleder seg sinnsykt?

Nope.

Kan du ikke bumpe antijuletråden min?

Link til antijuletråd? Jeg skal spamme :ph34r:

Skrevet

Tror kanskje jeg får Ipad til jul, 64gb 3g versjonen! :D Jobben til mamma har en ordning, så de får den kanskje for rundt 2500. Om jeg ikke får den til jul, så får jeg nå en tilslutt. Jeg som ikke skulle ha ipad! :whistle:

hva skal man med en ipad?

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hva flaksloddkalender er men jeg har Flax Julekalender i tillegg.
  • Liker 1
Skrevet

Ok. Jeg fikk sex-kalender av kjæresten. :thumbup:

Skrevet

Hvordan skal jeg lære meg en side ordrett utenat til i morra? En side spansk. :hrm:

Obtain photographic memory. Problem solved.

Legger meg. Prækæst i morra.

• Liker 1
Skrevet

Tror kanskje jeg får Ipad til jul, 64gb 3g versjonen! :D Jobben til mamma har en ordning, så de får den kanskje for rundt 2500. Om jeg ikke får den til jul, så får jeg nå en tilslutt. Jeg som ikke skulle ha ipad! :whistle:

Det er lov å ha Ipad. Det er bare ikek lov å kaste bort penger på skiten. Så hvis du får den så er det greit.

iPad*

ikke*

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...