Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får du rumpe rundt tissen og hva er positivt med det?

Altså.. Man tar en person, drar av buksa til vedkommende, og stikker tissemannen inn.

blir jo ikke rundt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo. Om du har penisen din i en annnen si rumpe, så er det jo rumpe rundt penis i alle kanter. Ikke prøv å si noe annet.

Jeg kunne selvfølgelig sagt

"Bedre med rumpa i tissen, en tissen i rumpa". Men du har jo ikke en rumpe stappa inn urinrøret heller.

• Liker 1
Skrevet

hvordan får du rumpe rundt tissen og hva er positivt med det?

Altså.. Man tar en person, drar av buksa til vedkommende, og stikker tissemannen inn.

Hadde det vært så enkelt. Går som regel et pa timer med god snakking før man får nærme seg toeren :whistle:

Skrevet

Ah, ikke for homser. Det er ikke en gang alltid de kan navnene til hverandre. Er som håndhilsing for dem. Sant, MrBJ? :D

Stemmer det. :wee: For min del er navnene gjerne for eksotiske til at de er så lette å huske da, men ja. xD

• Liker 1
Skrevet (endret)

Trenger litt hjelp her!

Kjæresten min ønsker seg PS3 spill til Jul, men han vet ikke helt hva enda. Han liker ikke Call Of Duty !!

Kom gjerne med tips :)

Endret av -Linda.
Skrevet

Trenger litt hjelp her!

Kjæresten min ønsker seg PS3 spill til Jul, men han vet ikke helt hva enda. Han liker ikke Call Of Duty !!

Kom gjerne med tips :)

Gi han WoW. Da trenger dere ikke møtes på mange måneder :!:

On topic:

Gi han Heavy Rain hvis han ikke har det. Seriøst.

Skrevet

Castlevania - Lords of Shadows er også anbefalt sterkt. 3d person Actionspill m/ litt RPG-momenter (kan kjøpe nye angrep for experience) og et dark/light magic system.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...