Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folkens! På nyåret så skal skolen min ha flere forskjellige klasseturer til flere forskjellige land. Da tenkte vi at vi skulle lage et sånt glow opplegg som var på eurovision. Altså dansing fra flere forskjellige land. Og på en eller annen måte fikk jeg ansvaret for å lage dans, sikkert på grunn av mine episke danseskills. Forslag til sang? Tenkte selv på More than a feeling av Boston. :)

MC hammer - they put me in the mix

så tar dere alle sammen en hammer dance :)

Skrevet

Thanks, everyone. Fikk jobb på Coop Mega! Foreløpig i kassa. Kanskje greit å tjene sine egne penger nå som jeg er voksen og greier.

Jeg har jobbet på Rema 1000 i snart fire år :cool:

Skrevet

La oss heller snakke om den episke ribba som står i komfyren min og gjør seg deilig :wee:

Får snart pappa, søster, svoger og niese på besøk, blir fiiint =]

• Liker 1
Skrevet

Fått deg spisebord, clvn?

Da jeg var på butikken i går fikk jeg litt avsmak for å skulle kjøpe inn mat uten å ha kjøleskap. Tror jeg går for sushi eller noe annen take-away asiamat i dag. :-P

Skrevet

Da jeg var på butikken i går fikk jeg litt avsmak for å skulle kjøpe inn mat uten å ha kjøleskap. Tror jeg går for sushi eller noe annen take-away asiamat i dag. :-P

Oslo? Kan jeg anbefale Sushiexpressen?

Skrevet (endret)

Tenkte jeg sku teste et sted rett oppi gata her. Greit å vite om maten i nærheten er god. ^_^

Og ja, Oslo. \o/

Men hey, takk for tipset. ^_^

Endret av bazukh
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Gløgg er egentlig ikke godt i det hele tatt.

Endelig noen som har skjønt det :p

Skrevet

Gløgg er egentlig ikke godt i det hele tatt.

Endelig noen som har skjønt det :p

Ditto! :wee: Det lukter jul, men det smaker ikke mye godt.

Gløgg med vodka er nam nam :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...