Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi på regnskap hører på Ke$ha nå. Jeg tror vi er de eneste regnskapsfolkene i Norge som gjør det... :fun:

Og godt er det.

Vi hører ikke på noe på it-avdelingen. Ikke radio engang. :-(

Vanligvis har jeg headset på, men i dag er jeg eneste(bortsett fra en lærling) på avdelinga, så da er det anlegg:)

NP: Rainbow – Catch The Rainbow

Skrevet

Phantom Pt. II - Justice :love:

Bare følte for å skrive sangen jeg hører på atm. Og orka ikke finne tråden som er forbeholdt akuratt dette.

• Liker 1
Skrevet

Si noe gøy da, en time til før jeg skal skulke resten av dagen. Underhold meg!

Du kommer til å leve ett miserabelt liv med lite hensyn til ditt slappe syn på orden og oppførsel.

Skrevet

Du kommer til å stryke i alle fag, leve på velferdstrygd resten av livet, gå i joggebukse ute blandt folk og det ene høydepunktet i livet ditt blir når du har spart trygda i mange måneder for å dra på minicruise til Fredrikshavn med danskebåten for å drikke deg fra sans og samling, samt spille på en-armete banditter.

• Liker 1
Skrevet

Du kommer til å stryke i alle fag, leve på velferdstrygd resten av livet, gå i joggebukse ute blandt folk og det ene høydepunktet i livet ditt blir når du har spart trygda i mange måneder for å dra på minicruise til Fredrikshavn med danskebåten for å drikke deg fra sans og samling, samt spille på en-armete banditter.

Amen

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...