Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt det som jeg ville, hadde jeg sagt det samme. Men uheldigvis har jeg sover 5 timer. Jeg ville egentlig sitte oppe hele natta og game Catac :<

Skrevet

Herlighet, er -23 her nå og en annen som bor her skulle akkurat ut for å starte bilen. Klarer det så vidt men så er det å sette giret i fri og holde turtallet på 1000000000 bare fordi det tar kortere tid før bilen blir varm. Rart hun bytter bil ganske ofte..

Skrevet

Er 80 jeg. Tenkte å levele litt igår kveld før jeg la meg... men det gikk jo faen ikke forover. Selv med gruppe på 5 tok det meg 20 minutter å drepe 8 mobs. Så da la jeg meg, og gir det et nytt forsøk etterpå. Sikkert ikke noe bedre, da.

Skrevet

Level 80 var max frem til klokken slo 00:00 igår kveld. Da kom Cataclysm, og 85 ble ny level cap.

Nå har jeg fått en stor oppgave om romantikken. Yays. Eller nei.

Noen som har peiling på romantikken?

Skrevet (endret)

Romantikk er når noe romantisk skjer med en liten gnist og fargen rød er med i bildet, men det kan også skje mellom to personer uansett skjønn og sånn der ofte et stearinlys og romantisk musikk med i bildet og sånn der.

Sånn! :)

Endret av Wiciwato
Skrevet

nei, romantikken er no som kom som opprør mot opplysningstidas idealer og et eller annet annet jeg ikke husker siden det er lenge sia jeg hadde detta på skolen. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...