Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva betyr brukernavnet ditt mushi?

japser sier mushi-mushi når de tar telefonen. Var sånn jeg kom på det for en drøss med år siden. Er også en japansk TV-kanal pluss et par band heter det.

Skrevet
Ja, vietse = vietnameser

ville vært født som japse hvis jeg fikk velge, og det er ikke noe galt i det as.

Jeg ville sagt: "Vitse", og ikke "Vietse". Det blir tungvint å uttale sistnevnte ;)

Skrevet
Liker ikke ordet japse, fordi det høres rasistisk ut i mitt hodet. Blir som pakkis for pakistaner.

japp japp m1 (eng. YAP, for young aspiring professional) ung, ærgjerrig person med suksess i næringslivet (og som viser det ved en dyr og flott livsførsel)

Skrevet

jeg valgte å skrive "vietse" fordi vietnamesere er med "Viet" og på vietnamesisk er det også "Viet" (: og uanz, mushi-mushi? jeg trodde du sa moshmosh elns

Skrevet
jeg valgte å skrive "vietse" fordi vietnamesere er med "Viet" og på vietnamesisk er det også "Viet" (: og uanz, mushi-mushi? jeg trodde du sa moshmosh elns
Whatever. Liker min skrivemåte bedre :p
Skrevet
Nei. Det er jo fakta. :wee:
Du og dine "fakta". :p

Mine fakta er fakta (se, UTEN "!). Dine fakta er "fakta" (se, MED "!)!

Skrevet
(: Mushi, ser du på japanske serier og sånt?

Nei anime er jeg dritt lei :wee: Men japanske spillefilmer ser jeg meg ikke lei på.

(ponni tygger på det dyre tastaturet mitt og nå spiser hun bh'en min igjen :( )

Skrevet
Dette tar av ass ^^

Akkurat vært og jobba litt jeg. Altså preika dritt med noen kollegaer mens jeg installerer programmer for dem^^ diggt :D

Er det "å ta av"?

Tror han mente at DNFK tok av da, med denne hatigheten på innleggene ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...