LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ja, vietse = vietnameser ville vært født som japse hvis jeg fikk velge, og det er ikke noe galt i det as.
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du er gutt. Du generaliserer ikke litt nå, synes du?
mushi Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hva betyr brukernavnet ditt mushi? japser sier mushi-mushi når de tar telefonen. Var sånn jeg kom på det for en drøss med år siden. Er også en japansk TV-kanal pluss et par band heter det.
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ja, vietse = vietnameserville vært født som japse hvis jeg fikk velge, og det er ikke noe galt i det as. Jeg ville sagt: "Vitse", og ikke "Vietse". Det blir tungvint å uttale sistnevnte
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du generaliserer ikke litt nå, synes du? Nei. Det er jo fakta.
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Liker ikke ordet japse, fordi det høres rasistisk ut i mitt hodet. Blir som pakkis for pakistaner. japp japp m1 (eng. YAP, for young aspiring professional) ung, ærgjerrig person med suksess i næringslivet (og som viser det ved en dyr og flott livsførsel)
mushi Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg ville sagt: "Vitse", og ikke "Vietse". Det blir tungvint å uttale sistnevnte ctrl z! ctrl z!
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 jeg valgte å skrive "vietse" fordi vietnamesere er med "Viet" og på vietnamesisk er det også "Viet" (: og uanz, mushi-mushi? jeg trodde du sa moshmosh elns
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg ville sagt: "Vitse", og ikke "Vietse". Det blir tungvint å uttale sistnevnte ctrl z! ctrl z!
mushi Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 jeg valgte å skrive "vietse" fordi vietnamesere er med "Viet" og på vietnamesisk er det også "Viet" (: og uanz, mushi-mushi? jeg trodde du sa moshmosh elns Whatever. Liker min skrivemåte bedre
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Nei. Det er jo fakta. Du og dine "fakta". Mine fakta er fakta (se, UTEN "!). Dine fakta er "fakta" (se, MED "!)!
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (: Mushi, ser du på japanske serier og sånt? Jeg ser på Hellsing Ultimate, men jeg er ikke mushi
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Dette tar av ass ^^ Akkurat vært og jobba litt jeg. Altså preika dritt med noen kollegaer mens jeg installerer programmer for dem^^ diggt
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Dette tar av ass ^^ Akkurat vært og jobba litt jeg. Altså preika dritt med noen kollegaer mens jeg installerer programmer for dem^^ diggt Hvor jobber du?
mushi Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (: Mushi, ser du på japanske serier og sånt? Nei anime er jeg dritt lei Men japanske spillefilmer ser jeg meg ikke lei på. (ponni tygger på det dyre tastaturet mitt og nå spiser hun bh'en min igjen )
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Dette tar av ass ^^ Akkurat vært og jobba litt jeg. Altså preika dritt med noen kollegaer mens jeg installerer programmer for dem^^ diggt Er det "å ta av"?
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Dette tar av ass ^^ Akkurat vært og jobba litt jeg. Altså preika dritt med noen kollegaer mens jeg installerer programmer for dem^^ diggt Er det "å ta av"? Tror han mente at DNFK tok av da, med denne hatigheten på innleggene ^^
Anbefalte innlegg