Slimda Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Søppelunger. Skaff dere en skikkelig jobb. Working nine to five, what a way to make a livin'!
Petter Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Søppelunger. Skaff dere en skikkelig jobb. Working nine to five, what a way to make a livin'! Pff... Bare fordi alle elvene var ferdig 1 idag så skal jeg sitte å kope til 16?
Niqābninja Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Søppelunger. Skaff dere en skikkelig jobb. Working nine to five, what a way to make a livin'! Nå blir jeg nesten litt fornærma.
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Ååååh! Har sitti ekstremt lenge å lett etter et perfekt bilde til plakatoppgaven min, også finner jeg endelig et. MEN så er jo såklart siden blokkert slik at jeg ikke får tak i det.... FML
Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Ah ... Digg å sove lenge. morsomme synonymer til "å ha sex" ? Skoleoppgave.. Making your kitty comfort my booboo.
Aleks Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Moro hvordan Historie og filosofi læreren min mener at jenter ikke tenker^^,
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 De tenker med hyllene... og vi tenker PÅ hyllene.
Petter Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Moro hvordan Historie og filosofi læreren min mener at jenter ikke tenker^^, Forundrer meg ikke sier jo faen litt om folka som jobber der.
Aleks Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Moro hvordan Historie og filosofi læreren min mener at jenter ikke tenker^^, Forundrer meg ikke sier jo faen litt om folka som jobber der. Han var jo ikke helt seriøst, men i sammenhengen passet det ganske godt.
Coa Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Moro hvordan Historie og filosofi læreren min mener at jenter ikke tenker^^, Forundrer meg ikke sier jo faen litt om folka som jobber der. Menn er smartere en kvinner. Det er fakta. http://www.menarebetterthanwomen.com/
Datasmurf Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Sola skinner jo for faen! Det har du rett i. ^^ Når du allerede er i gang, du vet ikke hvor pakkene mine med Zyrtec er? De er nemlig ikke i medisinskapet mitt. -_-
Lemon Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Ahhh, slipper tidlig. Sees om en time, bitches! Vert hjemme i en time alt jeg Hehehehe møkkamann. Søppelunger. Skaff dere en skikkelig jobb. Working nine to five, what a way to make a livin'! Jeg går jo på skole for å slippe å jobbe på Posten resten av livet mitt da. Men når jeg tenker meg om har Posten bedre vakter enn det. Enten halv åtte til fire eller elleve til halv seks. Moro hvordan Historie og filosofi læreren min mener at jenter ikke tenker^^, Haha. Min er helt motsatt, mener jenter som oftest bruker hodet mer enn gutter. Endret 27. april 2010 av Lemon
Skal kjøpe Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 (endret) Haha. Min er helt motsatt, mener jenter som oftest bruker hodet mer enn gutter. De forventer at dem skal bruke hodet mer enn gutter Noe som er ufattelig diskriminerende. Endret 27. april 2010 av Skal kjøpe
Lemon Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg er i utgangspunktet enig, men når man ser på gutta i klassen min, kan man jo lure.
kanin333 Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Chris? Du var raskere, jo… Han og. Men har en kosegris. Kosedyr altså
Slimda Skrevet 27. april 2010 Skrevet 27. april 2010 Jeg går jo på skole for å slippe å jobbe på Posten resten av livet mitt da. Men når jeg tenker meg om har Posten bedre vakter enn det. Enten halv åtte til fire eller elleve til halv seks. Noen må jo få frem posten og, slik jeg får sendt PCene jeg reparerer ut av oslo!
Anbefalte innlegg