Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lappen ? hva slags lapp må man ta for å kjøre ? er dette en type post it lapp eller ? :dontgetit:

Det er en greie man egentlig ikke trenger for å kjøre. Man trenger den bare for å blir stoppet i kontroll. Og om man bare kan personnummeret til sin bror så trenger man egentlig ikke den da heller. Da betaler man bare 750kr til sin bror som han får i bot for ikke å ha hatt den med seg når "han" ble stoppet.
Skrevet (endret)

Gleder meg til den dagen en idiot kjører i bilen min. Han skal få smake kjepp. Den typen som er hul inni og av aluminium.

Har du glemt at du sitter i rullestol? :dontgetit:

Faen, stemmer det..

wheelman, hvis noen noengang kjører på bilen din trur jeg jagge de har problemer, men mest sansynlig grunnet bilen dems er helt herpa mens din "tanks" har en liten bulk :tease:

Ja, det vet jeg - er bare det at plastikken på den (dvs fangeren osv.) er så jævlig dyrt å bytte : <

EDIT: Å bytte for- og bakfanger på den koster faktisk ca. like mye som du får igjen på forsikringen for din bil :p

Endret av WheelMan
Skrevet

Hva er spesiellt med bilen din? Annet enn de vanlige handicap-ombyggingene, da.

Turbo, 5 sylinder, AWD og (om jeg husker riktig) understellet.

Ikke at noe av det er så spesielt, men det gjør en grei bil.

Skrevet (endret)

Sportsunderstell er flott! Astraen jeg har kjøpt meg er senket orginalt, og har Lotus-tweaket sportsunderstell, og ligger derfor usedvanlig godt på veien. dribble.gif

Men egentlig så er det beste sånn fancy adaptivt understell med luftdempere og mye justeringsmuligheter. Den forrige bilen til mamma hadde det. (Lurer kansje på om den nye også har det, men det vet jeg ikke før hun henter den.)

Endret av Jann - Ove
Skrevet (endret)

Huff. Får jeg sove? Nei.

Flere uker med venting endte bra. Nå får jeg vel ikke roet meg ned før jeg har tatt meg en halvlang tur med ny-bilen.

Men den står enda til klargjøring...

Endret av Jann - Ove
Skrevet

Gleder meg til den dagen en idiot kjører i bilen min. Han skal få smake kjepp. Den typen som er hul inni og av aluminium.

Har du glemt at du sitter i rullestol? :dontgetit:

Faen, stemmer det..

Hahaha :'D

Skal litt mer til med dagens teknologi for og ikke kjøre bil ja

Tenkte mer på "Han skal få smake kjepp"-delen av innlegget.

Skrevet (endret)

Kom deg i seng, gutt.

Hva med de guttene som kommer fra senga nå, da? (:

edit: lolghay, kan feiltolkes

Endret av clvñ
Gjest Slettet+312
Skrevet

God morgen^^, sol<3

Gjest Slettet+312
Skrevet

Sol OG tåke, men det er bedre enn snø (som i går).

Kjennes ut som noen stikker en kniv inn i skulderen/armen min og vrir om hver gang jeg beveger på den. Noen som vet hva det kan være? (annet enn at noen faktisk stikker en kniv i armen min O_o)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...