Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Alle vet da det. :cool:
Selvsagt. Jeg bare liker å fortelle det.

Jeg er ordentlig.
Jeg er.

edit: Damn you, Bytex!

Endret av L4r5
Skrevet
Vi burde tatt en pils eller to sammen en gang l4r5.
Definitivt. Synd jeg er så sjelden borte på østlandet.

Du er ikke i Bergensområdet noen gang da?

Skrevet (endret)

Njeeh, har aldri vært på den sida av fjellet faktisk. Pappa var der på Stones-konsert, det er vel så nært jeg har vært.

Endret av Bytex
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Da er det faen meg på tide.

Skrevet

God kveld, folkens.

Idag stod jeg opp 09:30, tok på meg morgenkåpa og tøflene, varmet opp litt grøt og satte meg ned foran TV'en og så The Simpsons en times tid. Etter det fulgte morgenstellet. Prøvde å bruke hårføner idag. Det var kjedelig. Deretter gikk jeg opp på rommet mitt og spilte Playstation 3 i 2 timer før jeg gikk ned og varmet opp mer grøt og så TV. Jeg la meg på sofaen og sov en times tid før jeg spilt 2 timer til.

Klokka 3 (det kan hende jeg har rotet med tidspunkter tidligere her, men klokka 15:00 er korrekt) tok jeg på meg dress, frakk og skinnhansker og begynte å gå i retning skolen. Mens jeg gikk smilte jeg så bredt jeg kunne til alle medelevene mine som var på vei hjem. Jeg møtte på kameraten min og ble med han hjem og pratet en times tid før jeg dro hjem og spiste middag. Etter det har jeg sovet og sittet på Pc'en.

Til tross for at jeg er konstant trøtt og har hodepine så er ikke hjernerystelsen så ille likevel.

Skrevet

Torsdagen i forrige uke fikk jeg et slags anfall ved frokostbordet. Besvimte og falt i gulvet. Der ble jeg liggende i 1-2 minutter ristende med hvitt tryne. Var på sykehuset hele dagen. Fredagen var jeg på skolen, men var konstant trøtt og hadde hodepine. Dette fortsatte gjennom helgen, men jeg gikk på skolen mandag fordi. Da jeg kom hjem la jeg meg ned og sov noen timer. Da sa mutter'n at jeg skulle være hjemme tirsdagen. Jeg sovnet 22:00 mandag og ble vekkt 10:00 tirsdag av at mamma hadde ordnet time hos legen, så jeg måtte stå opp. Der fikk jeg høre at jeg antakeligvis hadde fått en hjernerystelse. Jeg hadde slått hodet i ei stor blomsterpotte da jeg falt. Blomsterpotta knuste.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...