Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Du vil ikke ha det, nei. Du dauer ikke, men du blir skikkelig dårlig. Jeg vil ikke anbefale deg å få det. :p

Dårlig blir man av vanlig influensa også, hvilket jeg ikke har hatt på 3 år forresten ;)

------------------------------------------------

Charmed. ...var det den greia med han Timmy le' Dwarf?

------------------------------------------------

Ken Rockwell er usedvanlig selvhøytidlig.

Endret av Slettet-77do0b
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Joa, pent lite vesen det. Men ble litt for ''mange'' episoder der hun ble ''forhekset'' til å bli yr.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hun? Trodde Timmy var et hannkjønn jeg. Som var dukke når alle andre var der, men ble levende.... Eller så var det heksa som gikk på lsd.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kjære Egil

Du tenker på såpeserien Passions.

Hilsen Danielzu.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det ble jo så teit, fra konseptet 3 søstre til 2 søstre og ei vennine lizom.

(hun var vel teknisk sett en kusine,men blir får tynt)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Kjære Egil

Du tenker på såpeserien Passions.

Hilsen Danielzu.

Tackar. Da du svarte rett under posten min i sted, med ordet "joa" i starte, ble det grunnlagget for forvekslingen.

Skrevet
Det ble jo så teit, fra konseptet 3 søstre til 2 søstre og ei vennine lizom.

(hun var vel teknisk sett en kusine,men blir får tynt)

Vel, hu er halvsøster, ikke kusine :p

Det jeg lurer på er hvordan en warlock fra 1600-tallet vet hvordan man bruker en nymotens pistol.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Fordi pistolen i utgangspunktet er et ondskapsfullt våpen som er i besittelse av store krefter, kun egnet for drap. Hvilket passer en warlock perfekt. ^^,

Skrevet

Hater snø. Det er to perioder av vinteren jeg liker, og det er når det bare er frost og ikke noe snø, og når det er snø og pinnkaldt. Ellers er bare vinteren noe piss. Jeg hater perioden når man begynner å få snø, og jeg hater perioden når snøen som smått begynner å smelte, og det fryser til igjen. Holke, anyone?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...