Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så smått begynt å samle på Lego Star Wars. Bare kjøpt nye modeller som er i lekebutikker, da. Ikke giddet å bestille fra ebay og slikt.

Har 5-6 stk nå. Venator attack cruiseren er definivt mitt største prosjekt hittil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Btw, hvis du trodde du hadde mange DS-spill, sjekk denne karen ut:

En utrolig trivelig supernerd som samler på vintage konsollsystemer også, har 40+ konsoller og over 1500 spill, og har drøssevis av reviews og features. Her går han gjennom alle DS-spillene sine med korte kommentarer. Jeg er blitt fan. Han har over 5000 subscribers etter 1 år. Veldig koselig og behagelig type, ikke bare skriking og kjefting som Angry video game nerd osv.

Endret av Bytex
Skrevet

Alle jentene i klassen ser på X-factor, men ingen av guttene. En jeng med jenter fra klassen stakk faktisk over til en av dem nettopp for å se på X-factor. De inviterte meg med, da, men jeg sa nei.

Har en kompis som skal overnatte. You know what they say: "Bros B4 hos" ;)

Skrevet
Har så smått begynt å samle på Lego Star Wars. Bare kjøpt nye modeller som er i lekebutikker, da. Ikke giddet å bestille fra ebay og slikt.

Har 5-6 stk nå. Venator attack cruiseren er definivt mitt største prosjekt hittil.

Ah, du får gjøre som meg og lurke her:

http://forums.somethingawful.com/showthrea...hreadid=2670513

Og en dag blir du kanskje som han her?

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=3879337

Skrevet (endret)

Haha, pakka akkurat ut Venator legopakken..en drøss plastposer og ikke en men TO byggemanualer. Den er så stor at de fikk ikke plass i en vanlig manual :)

Nå sitter jeg og lurer på hvordan jeg skal få separert alt dette i hauger så jeg finner ting...1170 brikker ufff.

Endret av Bytex
Skrevet

Fredagskveld på internatet pleier å være dødsmoro! Gaming/film/sosialt samvær hele kvelden/natta, mens hjemme er det Beat for beat med mamma.. :shrug:

Skrevet

Yeah, fredagskveld her er chilling, vel vitende om at venna mine er i nærheten om jeg sku kjede meg / ikke orke å loke foran en skjerm / legge kabal.

Hjemme er det å overvære minstesøss' krangling med mamma, prøve å spise en ekstremt modifisert pizza med mørk rug-bunn og masse sunne og ikke fullt så gode ting på og så enten sitte alene på rommet mitt og ikke gjøre noe annet enn å kjede meg, eller å kapitulere og stikke opp i stua og glo på TV-juntaen med resten av familien og formelig høre hjernecellene skrike i smerte før de begår selvmord for å slippe unna faenskapet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...