Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg flippa litt på Brio isted og endte opp med dette mesterverket av et lego-sett:

Venator Class Republic Attack Cruiser

8039-0000-xx-12-1.jpg

1170 pieces of awesome :D Gleder meg til å bygge i helga.

http://shop.lego.com/Product/?p=8039

"Skal jeg pakke den inn?"

-"Neei jeg pakker den inn selv"...*host*

Endret av Bytex
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)
Jeg flippa litt på Brio isted og endte opp med dette mesterverket av et lego-sett:

Tør jeg si jeg fikk utrolig lyst på en slik nå?

Den der var utrolig tøff :wee:

Endret av Slettet+6132
Skrevet (endret)

Det beste med Venatoren er at den er full av rom innvendig også, hele toppen kan åpnes og man får tilgang til Emperor Palpatine's kontor og andre små nerdedetaljer. blir nok en rimelig lang og komplisert build :)

Endret av Bytex
Skrevet
God morgen :)

I dag har jeg planlagt å få meg en handjob, wish me well.

Lykke til? :p

Hvorfor ikke "go all the way"? :)

God morn :)

Fordi det er slitsomt på en skoledo.

...Nei? :p

Joa, på de små vi har så, vi kunne kanskje listet oss inn på retard-dassen da :hmm:

Skrevet

Datasmurf: kjøp og bygg Lego. Da har du tidsfordriv i maaaaaaange timer. Du kjøper såklart ferdige byggesett så du slipper å tenke kreativt, bare følge tegningen.

Skrevet (endret)

Lenne: This is for you :)

Elsker denne gjengen, er en supergroup bestående av kjente anime/live action serie-sangere som lager nye serie-låter.

Utrolig populære der borte.

Endret av Bytex
Skrevet
Datasmurf: kjøp og bygg Lego. Da har du tidsfordriv i maaaaaaange timer. Du kjøper såklart ferdige byggesett så du slipper å tenke kreativt, bare følge tegningen.

Du aner ikke hvor lyst jeg har ... Er bare plassen som hindrer meg fra å kjøre i gang med min gamle hobby som nå fyller eske på eske på eske på eske i dukkestuen vår.

Og da vil jeg kjøpe alle de gamle modellene jeg mangler *drømme*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...