Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fins for mange ''supernerdpoweractivatewithscience'' serier på tv-skjermen for tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Selve PCen lagger....

Ikke nettet!

Skrevet

Har hørt mye bra om Dexter, så glemme den gjør jeg ikke ;)

Tar med meg lista til byen i morra å prøver å finne noen av disse, Estbound and Out står øverst på ønskelista (?)

Dexter

Flashforward

Eastbound and Out

Glee

sons of anarchy

Meen, nå skal jeg vinne PL men Leeds, på FM10 that is ;P

Skrevet

faen. skulle hente en pakke på posten, og løp hele veien for å rekke fram i tide. når jeg kom fram og hu skulle hente pakka så så hu på lappen og sa at jeg tydeligvis ikke kunne hente den før i morra, siden de hadde prøvd å levere den når jeg var på skolen. bleh

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Jeg må ha en ny serie å se på! Forslag?

Dexter

Generation Kill

Entourage

The Sopranos

Californication

Dexter og Sopranos. Har ikke sett de andre. ...forresten sett litt av Californication og absolutt ikke noe jeg fikk mersmak på.

edit: Hah! Nå misforsto jeg litt. Så ikke at det var quota :!: Faen så abnormal fyllesjuke altså.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Det va en gong ein litan fogel, ja en fogel, som bodde på landet - á Roger hette han, han ville gjärna leka med sina vänner, med sina vänner!

*plystre*

du er ond :ph34r:

men jeg tilgir deg siden vi bor i samme fylke. :p

Skrevet

Har fått beskjed om at jeg kanskje ikke får halvårskarakter i gym fordi jeg aldri er der :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hva slags mann er du da? Gym er jo awesome!

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Husker da jeg gikk skole, så var det kun volleyball som klarte å engasjere IKT-klassen nok til at flesteparten ble med. Så det ble et helt år med nesten bare volleyball i gymmen, med noen få avbrudd av andre aktiviteter.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Nerds: Always fun (to hit)with a ball. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det blir visst filmkveld her i gården. Har veldig lyst til å se "Surrogates". Er den bra? Det er vel ingen av dere som har sett både "Surrogates" og "Funny people", og som kan uttale seg om hvilken av de to som er best?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...