Datasmurf Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Bytex, det var ikke helt meg. Jeg ser Charmed i stedet ^^ Får prøve igjen når jeg ikke levler
tsghost Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 God morgen I dag har jeg planlagt å få meg en handjob, wish me well. Lykke til? Hvorfor ikke "go all the way"? God morn Fordi det er slitsomt på en skoledo. ...Nei?
Bytex Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Æsj, du ser heller på en jentefjortis-hekseserie enn barske mannfolksanger.
Kverulantus Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Meh, jeg trodde jeg skulle komme meg tidligere på jobb enn dette i dag =( Nja nja, sånn går det da dama ligger ved siden av meg da jeg våkner
Mikkel™ Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Meh, jeg trodde jeg skulle komme meg tidligere på jobb enn dette i dag =( Nja nja, sånn går det da dama ligger ved siden av meg da jeg våkner Velkommen til kafeèn Yvonne 2.0!
Kverulantus Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Meh, jeg trodde jeg skulle komme meg tidligere på jobb enn dette i dag =( Nja nja, sånn går det da dama ligger ved siden av meg da jeg våkner Velkommen til kafeèn Yvonne 2.0! Lawls, jo, hei til deg, Mikkel
tsghost Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Meh, jeg trodde jeg skulle komme meg tidligere på jobb enn dette i dag =( Nja nja, sånn går det da dama ligger ved siden av meg da jeg våkner Jeg våknet også med dama ved siden av meg, men kom alikevel nesten 1,5 time før deg Jaja, vet å sette på vekkerklokka litt tidligere når man sover med dama
Lord Britishface Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 FotC er herlig. Pushing Daisies, på den annen side, er bare sært.
Datasmurf Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Æsj, du ser heller på en jentefjortis-hekseserie enn barske mannfolksanger. Yeah. Jeg liker hekser og damene ser bra ut =D Dessuten ble jeg flau av å se ferdig episoden og episoden etter
Kverulantus Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Meh, jeg trodde jeg skulle komme meg tidligere på jobb enn dette i dag =( Nja nja, sånn går det da dama ligger ved siden av meg da jeg våkner Jeg våknet også med dama ved siden av meg, men kom alikevel nesten 1,5 time før deg Jaja, vet å sette på vekkerklokka litt tidligere når man sover med dama Alarmen gikk av 6.45, jeg skulle til å stå opp men dama tar tak i meg og drar meg ned igjen. Fikk en god start på dagen, samtidig som den ikke var så god. Også ville ikke busskortet mitt fungere -___-"
Mikkel™ Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Mikkel, you has Xbox now? i do has, men er fremdeles usikker på dette med Live. Må du betale for å i det heletatt komme deg på nett med boksen?
Natrich Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Mikkel, you has Xbox now? i do has, men er fremdeles usikker på dette med Live. Må du betale for å i det heletatt komme deg på nett med boksen? Nais! Nei du kan snakke med folk uten Gull Live, men for å spille med andre over nett må du ha Gull Live.
Kverulantus Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 (endret) Du skulle kjøpt PS3 heller Det skal jeg neste fredag ^^ Lol xD Artig sak som ble sagt i et rettslokale: * Lawyer: "This myasthenia gravis -- does it affect your memory at all?" * Witness: "Yes." * Lawyer: "And in what ways does it affect your memory?" * Witness: "I forget." * Lawyer: "You forget. Can you give us an example of something that you've forgotten?" Endret 13. november 2009 av Flygende rektum
Natrich Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Du skulle kjøpt PS3 heller Det skal jeg neste fredag ^^ *hostharksvikhost!*
Mikkel™ Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 (endret) Du skulle kjøpt PS3 heller Om jeg ville ha PS3 så hadde jeg ikke kjøpt xbox... Så hvorfor kjøpte jeg xbox framfor PS3? Kanskje fordi jeg ikke liker ps3 og mener det suger balle? Endret 13. november 2009 av Mikkel™
Datasmurf Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Mikkel, you has Xbox now? i do has, men er fremdeles usikker på dette med Live. Må du betale for å i det heletatt komme deg på nett med boksen? Go go go, kjøp fra utlandet. Billigere Du trenger det Og så fikser du deg en amerikansk konto samtidig også, så kan du laste ned indie games Du skulle kjøpt PS3 heller Om jeg ville ha PS3 så hadde jeg ikke kjøpt xbox... Så hvorfor kjøpte jeg xbox framfor PS3? Kanskje fordi jeg ikke liker ps3 og mener det suger balle? Flinkest
Kverulantus Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Du skulle kjøpt PS3 heller Det skal jeg neste fredag ^^ *hostharksvikhost!* Svik ? Waai?
Anbefalte innlegg