Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å sitere en soldat jeg har glemt navnet på. Jeg ville heller prøvd å ta ei 11 år gammel jente i rompa med hjelp av kritt som glidemiddel enn å høre på black sheeps.

Det er de som lagde den miljøsangen på melodi grad priz?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For å sitere en soldat jeg har glemt navnet på. Jeg ville heller prøvd å ta ei 11 år gammel jente i rompa med hjelp av kritt som glidemiddel enn å høre på black sheeps.

Nei, de har ALDRI sunget om miljø der :p De sang om en feit bikkje :p

Skrevet

No offence sameboe (antar at du er same eller liker dem?) men ingen musikk som noen gang har vært med i mgp jr er i mine øyne bra. Det er grusomt^^

Skrevet (endret)

Du har altså aldri hørt dem, men vil likevel heller ... det? Det sier ærlig talt mye mer om deg enn om musikken.

Endret av Lord Britishface
Skrevet
No offence sameboe (antar at du er same eller liker dem?) men ingen musikk som noen gang har vært med i mgp jr er i mine øyne bra. Det er grusomt^^

Da har du liten sans for gode talenter, for vokalisten i The Blacksheeps har en rå stemme med tanke på alderen!

Skrevet

Store ord fra en som ikke vet noe om det, må jeg få si.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Ok, er det bare meg eller er det noe heftig galt med stylingen på forumet i dag?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...