lilko Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Faen, sovet bort hele dagen igjen.Sku opp 11, sto opp 18 >< Blir nok lite søvn på deg inatt nå ja
Shikaru Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 blir no bursdagsfeiring på baren på skolen etterpå med mat og det hele. blir nais, fordi jeg er sulten
Jann - Ove Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Ble vekt av katta idag jeg. Sånn alt for tidlig på morgenen. Hun dyttet ned ting fra bordet. Ville ha meg til å åpne en dør.
probin Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Ble vekt av katta idag jeg. Sånn alt for tidlig på morgenen. Hun dyttet ned ting fra bordet. Ville ha meg til å åpne en dør. det er så utrolig plagsomt. hender også at kattene mitt på nattan skal inn på rommet mitt (døra lukket) står der ute å mjauer og skraper på døra. jeg er kjempesnill å åpner døren og slipper den inn. lukker døren igjen og legger meg til å sove(må alltid ha døra igjen når jeg skal sove vettu:P) så SEFF vil ikke katten være der alikevell-.-
Nopros Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Det hender at fremmede katter kommer inn på rommet mitt hvis jeg har vinduet åpent. DET er iriterende. Særlig hvis jeg ikke merker de før jeg har lagt meg.
Shikaru Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 haha nabokatta hjemme i norge pleide å titte innom på sommern når jeg hadde vinduet oppe ^^ kosekatt :wub:
Sondre Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Mer virus! http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=598510 Tipper zombie-viruset kommer om noen måneder.
lockdog Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Katta vår har en egen evne til å ville ut alt for tidlig på søndagsmorgen, når man gjerne er fyllesjuk. Mjauer som et hælvete, og når du endelig står opp for å slippe henne ut, skal hun heller leike, og løper inn i stua. Møkkakatt
Deadringer Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Tipper zombie-viruset kommer om noen måneder. Ville vært awesome.
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Yeah da var skriveborde oppe. Skal spille COD WAW nu!
Datasmurf Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Faen, sovet bort hele dagen igjen.Sku opp 11, sto opp 18 >< Blir nok lite søvn på deg inatt nå ja Ser frem til å døgne ja
Sondre Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Tipper zombie-viruset kommer om noen måneder. Ville vært awesome. Enig!
Sameboe Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Er det bare her forumet plutselig ble møkk tregt?
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Nei nei nei... Må skaffe meg en gamer mus....
Datasmurf Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Fy søren, dette har jeg savna siden jeg var kid og farmor og farfar kom på besøk og bodde på det eneste hotellet og jeg gikk dit etter skolen og så på Cartoon Network
Nopros Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Jeg er ond. Jeg tukler med menneskehjerner, men det er ganske morsomt. Fy søren, dette har jeg savna siden jeg var kid og farmor og farfar kom på besøk og bodde på det eneste hotellet og jeg gikk dit etter skolen og så på Cartoon Network Jeg har det forsatt sånn, dog er jeg der sjeldnere og sjeldnere Men nå som bestemor er til bake fra rehab blir det noen besøk hvert fall
Demonfudge Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 (endret) Går tregt her også, tregere enn vanlig faktisk. Jeg blir kasta til startsiden her på forumet hver gang jeg skal skrive et innlegg. Faen så irriterende. Tomt for pepperkaker btw. Edit: WOW! Det gikk! Prøvde bare 8 ganger eller noe sånt. Endret 12. november 2009 av DemonFudge
Daniel Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Oh well, jeg har Swat Kats =D Oh man, jeg var skikkelig glad i det før. Går det an å se det uten å tenke at man var særs lite kritisk som barn? Er det bare her forumet plutselig ble møkk tregt? NAOPE. Nei nei nei... Må skaffe meg en gamer mus.... Mye tøffere å være flink med dårlig utstyr.
Anbefalte innlegg