Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Tenkte å spørre om fagbrevet var i boks jeg da, men kom på at alderen stemmer ikke overens med at han kan ha vært lærling i to år. Eventuelt går det jo alltids an å ta fagprøven uten læretid, men ettersom fagprøven som kokk er svært vanskelig, betviler jeg egentlig dette :p

Skrevet

Da var nok en tannlege-sesjon overstått. Det sugde hardt å ta bedøvelse i fortanna, kjentes ut som nåla gikk langt opp i nesa mi (fordi nerven sitter nært neserota visstnok) og tårene spratt. Halve nesa bedøvet i samme farta, da.

Skrevet (endret)

Nå gikk bedøvelsen bort i nesa plutselig. Kunne sikkert tatt en kjapp plastic surgery operasjon mens jeg først lå der.

Vel. Faktum var nå sånn at jeg hadde en 2 tenner som var helt ødelagte og blå og fucka opp spisinga mi i flere år, gikk aldri til tannlegen, bare styrte maten unna (og gjorde dritvondt hvis noe kom inni). Så jeg tok guts til meg og ringte i sommer og bestilte time..nå har jeg vel brukt 10k tilsammen siden sommerferien. Mye å fikse opp i, hadde mange "dype hull" jeg ikke visste om engang.

Men man liker aldri den store sprøyta uansett hvor mange ganger man gjør det.

Endret av Bytex
Skrevet

Da jeg var hos tannlegen sist måtte jeg ha lokalbedøvelse 14 ganger, samt at jeg sovna på bussen på vei hjem og satt der i over en time.

Skjønte ikke en dritt da jeg våkna da gitt. Ble akkurat den samme følelsen som da jeg våkna på den ene dassen her på Ski Storsenter.

Skrevet (endret)

14 ganger? wth? Jeg pleier å få 2 shots, en på forsida og en på baksida, så venter vi et par minutter og jeg kjenner ikke en dritt. Hun kan like godt bruke dampveivals i kjeften uten at jeg merker noe da tror jeg.

Men fortenner er ekstra vondt fordi nerven ligger tett inntil nesa, så man får sånn press langt opp i øyekroken når de trøkker inn bedøvelsen. Hun visste det gjorde vondt også.

Endret av Bytex
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Ble akkurat den samme følelsen som da jeg våkna på den ene dassen her på Ski Storsenter.

Sovnet på dassen på Ski Storsenter?

Hva faen?

Skrevet (endret)

Tok en visdomsjeksel oppe jeg. Var visst noe av det mer vanskelige man kunne trekke.

Pac: Ja, satt på dolokket med beina på søppelbøtta, og sovna. Våkna 2 timer senere eller noe sånt. Skjønte ikke en dritt, våkne i et helt hvitt rom. Jeesh.

Kan forresten melde om fjortiser (hvitt hår, brunkrem og piercings) på Krydder idag. Ellers så er det litt kjølig, men det går greit.

Følte jeg måtte si noe mer, da ingen av dere sier noe. Sukk.

Endret av DemonFudge
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Pac: Ja, satt på dolokket med beina på søppelbøtta, og sovna. Våkna 2 timer senere eller noe sånt. Skjønte ikke en dritt, våkne i et helt hvitt rom. Jeesh.

Nice one..

Må prøve den en dag..

Hvorfor i all verden døde ø tasten på tastaturet mitt nå?

Må bruke copy/paste..

Skrevet (endret)

"Shit ass jei lurer på va dåmmen fra purken blir jeg ass"

"Ja føkk ass, om det blir dyrt så klikkere ass"

"Ja fy faen ass, da slår jeg ned noen ass!!!"

"SHIT ASS!"

"JA ASS"

Ungdommen idag. -_-

Nå kom det en til som avslutter hver setning med "KnowhatImsayin?".

"Når jeg får lappen skal vi faen meg kjøre til BERGEN ASS!"

"Ja ass. Shøper du den mærsha eller?"

"Ja ass, shøper den og shøper skikkelige felger ass."

"Fuck man, det er kult ass, knowwhatimsayin?"

Endret av DemonFudge
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...