Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mikkel:

Bildet du posta er en helt annen kabel. Den enden du ser helt til høyre skal inn i xboxen, og de andre du ser der er samme kabel, bare andre enden.

Edit: Du får med både den du posta bilde av, og denne.

Endret av Hengende Lem
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Mikkel:

Bildet du posta er en helt annen kabel. Den enden du ser helt til høyre skal inn i xboxen, og de andre du ser der er samme kabel, bare andre enden.

Allright :dontgetit: Er konfus nå :p

Edit: Er ikke konfus lengre

Endret av Mikkel™
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Altså den lengst til høyre. Som er en HDMI-kabel

Glem det. Disse bepestede øynene trenger glass for å kunne skille en elefant fra en giraff.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
•Det ble skreket stort om fugleinfluensa og hvor farlig dette var for noen år tilbake – hva ble det egentlig at av denne influensaformen med tanke på mennesker?
Du kan lese deg opp på spredningshistorikken til H5N1 her, men merk at H5N1 bare er en av mange undertyper av influensavirus type A. Endret av fargoth
Skrevet
Altså den lengst til høyre. Som er en HDMI-kabel

Glem det. Disse bepestede øynene trenger glass for å kunne skille en elefant fra en giraff.

Mannen med potensproblemer forklarte saken :yes:

Skrevet
•Det ble skreket stort om fugleinfluensa og hvor farlig dette var for noen år tilbake – hva ble det egentlig at av denne influensaformen med tanke på mennesker?
Du kan lese deg opp på spredningshistorikken til H5N1 her, men merk at H5N1 bare er en av mange undertyper av influensavirus type A.

takk :)

da prøver jeg på det :D

Skrevet (endret)
Jeg har forandret litt på brukernavnet mitt, men man ser fortsatt hvem jeg er :)

Jeg er fremdeles like confus på begge to av dere :dontgetit:

Eller vent.

Du er en blond angrychef (ikke Ramsey) og han andre er en turd. Da skal det ikke bli noe problem å skille dere to :p

Endret av Mikkel™
Skrevet
Jeg har forandret litt på brukernavnet mitt, men man ser fortsatt hvem jeg er :)
Supert. Det blir litt lettere å se forskjell på dere nå. Forhåpentligvis så slipper dere å få hverandres advarsler også nå. :p
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...