Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet (endret)

Ikke drikk tee før dere skal legge dere altså...

Du blir sittende slik før du skal sove. :)

post-178035-1257981832_thumb.jpg

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet (endret)

Slik som jeg drakk....

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet
Hver sin smak, fargoth.

Jeg har mista tellinga på hvor mange låter jeg har, er vel 81.000 og vel så det, og jeg er svært fornøyd med WinAmp 2.95 :)

WinAmp er slettes ikke et dumt alternativ, men når det kommer til organisering er MediaMonkey uovertruffen. Ser man bort fra bibliotekfunksjonene og muligheten for scripts står derimot MediaMonkey temmelig likt med andre avspillere. Personlig kunne jeg aldri tenke meg å administrere et bibliotek på 80k+ filer med WinAmp, men om det er det du er vandt til vil det kunne være en tung overgang å skulle skifte til et nytt system. Legg til prisen på 20 USD for MediaMonkey Gold så ser jeg at det ikke fremstår som et reelt alternativ med mindre du opplever områder hvor WinAmp ikke strekker til.

En noe overfladisk test finnes her, den gir ihvertfall et innblikk i noen av mulighetene man har med MediaMonkey.

Skrevet

Hmm, jeg har alt organisert i explorer, noen hundre playlister som tar for seg hva enn jeg vil høre, samt en med alt samlet, og det tar ikke mange sekundene å hoppe gjennom for å finne ut hva jeg vil høre på, dog, akkurat det skyldes en nifty plugin jeg bruker for å få musikken jeg hører på, avspilt i mIRC. Når jeg bruker den innebygde "j", tar det litt lenger tid, men det er så sjelden at jeg bruker den uansett, at jeg trives med min eldre, utdaterte programvare. ;)

*kaste nok et Mariannedrops på fargoth*

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

GUUUUUUUUUUUUUD! Jeg gleder meg til påska så mye at jeg blir syk.

Skrevet (endret)

Jeg for min del ser frem til vinteren. Slipper den uutholdelige varmen som dreper en. Ja takk til kaldere klima fremover.

På en annen side tror jeg nok at jeg har svineinfluensaen. Er akutt feber som vedvarte kun i går kveld, samt hodepine, verk i kroppen og diverse andre småting i dag nok til å gjøre en bekymret? Jeg tror det, men er usikker. Hm.

Endret av The Prophet
Skrevet
(...) jeg trives med min eldre, utdaterte programvare. ;) (...)

dinosaur,disorder,office,paper-3465f32782dea7916ca7482765043467_h.jpg

Et hat til Tom Waits vokser i meg.

Nå har jeg gått gjennom 4 album med ham, som jeg har måttet merke med artist og albumnavn. Bah. Kjedelig.

MediaMonkey gjør vel sånt automatisk? Er bare å høyreklikke på filene og velge "tag from Amazon".

Nettopp. Eller bare finne skikkelig downloads. Slutt med LimeWire og sånn skit!

Genialt med MM og µ. Når jeg laster ned fra µ legger de seg i en temp-folder, og når de er ferdige hopper de automatisk over til en mappe som blir overvåket av MM. MM har jeg selvsagt satt til å autotagge og flytte til rett struktur på harddisken. Jeg gjør praktisk talt aldri noe enn å starte downloads.

*kaste nok et Mariannedrops på fargoth*
Kast gjerne hele posen mens du først er i gang. :xmas:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...