Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
iTunes er i prinsippet genialt i mine øyne.

Men det er for treigt for meg, og derfor bruker jeg heller winamp.

foobar2000 er bedre enn begge hvis du bruker et par minutter på å konfigurere det skikkelig. B)

Hvor bra et program er er veldig subjektivt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si man kan kalle et program objektivt bedre enn et annet hvis det kan gjøre alt det andre kan og mer, oppføre seg som det andre, hvis man vil det skal det, og attpåtil er raskere.

Skrevet (endret)

Jeg den eneste som ikke tar denne vitsen?

2 tomater satt på en togskinne. Så sier den ene til den andre: "Jeg tror.. pff.. hæ? pff."

:dontgetit:

Edit: Åja, de blir overkjørt! Tror jeg..

Endret av Aleksmy!
Skrevet
Jeg den eneste som ikke tar denne vitsen?

2 tomater satt på en togskinne. Så sier den ene til den andre: "Jeg tror.. pff.. hæ? pff."

:dontgetit:

Edit: Åja, de blir overkjørt! Tror jeg..

Nr. 1 sier: Jeg tror...

Så blir den påkjørt, og sprekker.

Nr. 2 sier: Hæ?

Så blir den påkjørt, og sprekker.

Skrevet (endret)

Jeg vil si man kan kalle et program objektivt bedre enn et annet hvis det kan gjøre alt det andre kan og mer, oppføre seg som det andre, hvis man vil det skal det, og attpåtil er raskere.

Fordi det kommer jo ann på hvordan brukeren bruker programmet.

Jeg er f.eks ikke interesert i noe biblioteksfunksjon.

Bruker kun jump, og hva meg bekjent er det ingen som er raskere på det enn winamp.

Dermed er det for meg ingen programmer som er bedre ;)

Edit;

Hoi, nå var jeg rask i svingene :p

Feil quote. :p

Endret av lockdog
Skrevet (endret)

Du bare svarte uten å engang lese posten til Daniel, gjorde du ikke?

Prøv igjen: "Jeg vil si man kan kalle et program objektivt bedre enn et annet hvis det kan gjøre alt det andre kan og mer, oppføre seg som det andre, hvis man vil det skal det, og attpåtil er raskere."

Endret av Lord Britishface
Skrevet
Fordi det kommer jo ann på hvordan brukeren bruker programmet.

Jeg er f.eks ikke interesert i noe biblioteksfunksjon.

Bruker kun jump, og hva meg bekjent er det ingen som er raskere på det enn winamp.

Dermed er det for meg ingen programmer som er bedre ;)

Nei, for all del, du skal få lov til å være fornøyd med Winamp for alt jeg bryr meg. foobar er likevel bedre.

Skrevet

Jo, jeg gjorde det.

Og det at et program kan mer, som stort sett er ankepunktet, behøver ikke å bety at det er bedre.

Det blir litt som å si at Word er bedre enn WordPad. Det kommer jo helt ann på bruken om det virkelig stemmer.

Skrevet

Man kan ikke diskutere musikkrelatert programvare uten å nevne MediaMonkey. En må gjerne mene at mikkemus-programmet man selv bruker er helt topp, men man kommer ikke unna at MediaMonkey er det eneste brukbare alternativet om man har litt mer enn et par låter å holde orden på.

Skrevet

Bruker Windows Media Player jeg. :p Enkelt og greit fordi jeg ikke har hatt ork til å installere noe annet, da det er jævlig sjelden jeg hører på musikk på pcene mine. Og når jeg først gjør det så klarer jeg meg med WMP.

Brukte Winamp før da, og skal sikkert begynne med det igjen.

NP: Ohio Players - Funky Worm.

Skal straks lage meg en kopp med te tenker jeg. :)

Skrevet

Jeg bruker WMP relativt sjelden i grunn, irriterer meg hver gang det fucker seg til og setter seg som standard dittendatt sånn at filmene / sangene mine åpnes i det i stedet for VLC / WinAmp :p

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Komme seg til Bergen til helga på billigst mulig måte. Hvordan?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...