Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Håper eg snart får de skoene fra Kina... Fikk tilpasset noen adidassko på Torshov Sport 12 november, og de skulle komme i posten etter vel 3-4 uker fra Kina.

Er så spent på å se om de er såpass kule som de så ut til å være da eg designa dem:D

Endret av Osturn
Videoannonse
Annonse
Skrevet
da tegner du for hardt eller annstrenger deg for mye i håndleddet når du tegner. prøv å slappe av i handa litt.

eller så må du trene opp handa de som sikkert er veldig svak :p

Gah, så svak kan den da ikke være. Det går helt greit å skrive i en time eller to, og da snakker vi tviholde på ei penn for å skrive pent :p

Ellers så brukes den avid på guitar hero-gitarer, basser, xbox-kontrollere, mus og alt sånt.

Skrevet

Jeg foreslår at alle søker på Shut up woman get on my horse.

Møkk, får ikke logget meg på MSN fordi jeg har en utdatert versjon, og jeg må til admin med PC'en for å oppgradere :cry:

webmsn

Skrevet
Møkk, får ikke logget meg på MSN fordi jeg har en utdatert versjon, og jeg må til admin med PC'en for å oppgradere :cry:

http://www.google.no/search?q=portable+pidgin

Så har du de stabukkene som ikke vil skifte, personlig foretrekker jeg Trillian over Pidgin, syns Pidgin drar for mye ressurser.

Har en tråd oppe om nøyaktig det der, og løsningene man får når man feilsøker feilkoden, fungerer ikke for vedkommende. Ja ja, om det ikke fungerer til desember, får jeg heller komme og se på det da. Eller overtale henne til å bruke Trillian <3

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...