Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 ketchup skal ikke på noe som helst! Pølse i brød uten noe på da eller? Lism en pølse i mine øyne er: Oste-chilli pølse med bacon-wrapp. Ketchup rar bensinstasjon dressing (jævla sexy smak) potetsalat og sprøstektløk. <---- EPIC ! LEGENDARY ! IT'S A NEW WOOOORLD OMG OMG !
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Then buy it Har ikke penger. Ran gamle damer, eller dra frem kredittkortet.
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 ketchup skal ikke på noe som helst! Pølse i brød uten noe på da eller? Lism en pølse i mine øyne er: Oste-chilli pølse med bacon-wrapp. Ketchup rar bensinstasjon dressing (jævla sexy smak) potetsalat og sprøstektløk. <---- EPIC ! LEGENDARY ! IT'S A NEW WOOOORLD OMG OMG ! Føler det er på tide med denne:
Skjelvgråt Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Har ikke noe og rane gamle damer med, også har jeg ikke kredittkort ; /*
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Eller bare skaff deg en jobb
Sidious Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Da var jeg ferdig med "leksene". Nå skal jeg installere CoD: Modern Warfare II.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 ketchup skal ikke på noe som helst! Pølse i brød uten noe på da eller? Lism en pølse i mine øyne er: Oste-chilli pølse med bacon-wrapp. Ketchup rar bensinstasjon dressing (jævla sexy smak) potetsalat og sprøstektløk. <---- EPIC ! LEGENDARY ! IT'S A NEW WOOOORLD OMG OMG ! Føler det er på tide med denne: Genialt Altidd morsomt med gamle komi innslag
Shikaru Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 asfhgj jeg er mett. nettopp eti en hel lasagnform ting.
Cryflopp Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 asfhgj jeg er mett. nettopp eti en hel lasagnform ting. n1
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Da var jeg ferdig med "leksene". Nå skal jeg installere CoD: Modern Warfare II. "installere"...? Det vil si det finnes på PC som igjen vil si at jeg kan kjøpe det på lagersalg hos piratbrygga istedentfor dyre elektro butikker til 700?
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 ketchup skal ikke på noe som helst! Ikke på pølser engang? Kunne ikke blitt mer enig. Ketchup = Kreft med sukkersmak på prompeflaske.
Skjelvgråt Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Jeg tror også jeg må på lagersalg hos piratbrygga
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 ketchup skal ikke på noe som helst! Ikke på pølser engang? Kunne ikke blitt mer enig. Ketchup = Kreft med sukkersmak på prompeflaske. Ja man kan få kreft av og gå i sola og Face it ketchup er tingen og du må bare ha det
Sidious Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Lagersalg hos piratbrygga? Fin metafor. Kjøpte det for snaue 350 kroner i dag. \o/ Håper det er verdt det.
Dravde Den Feite Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 ketchup skal ikke på noe som helst! Ikke på pølser engang? Kunne ikke blitt mer enig. Ketchup = Kreft med sukkersmak på prompeflaske. Ja man kan få kreft av og gå i sola og Face it ketchup er tingen og du må bare ha det Rettelse: Du får kreft av alt du putter i deg av konserveringsmiddler osv.. Men ketchup? Funker på pølse og spaghetti (ikke fersk), men ellers er det udugelig. En kilo sukker og en kvart tomat + MASSE KONSERVERINGSMIDDLER <3
Skjelvgråt Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Har handlet på lagersalget nå, produktet har en levering på ubestemt tid.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Lagersalg hos piratbrygga? Fin metafor. Kjøpte det for snaue 350 kroner i dag. \o/ Håper det er verdt det. Så det kosta 600 spenn hos komplett til xbox så regna ikke med noe mindre en 700 til PS3 som ejg har bare xD Ofte finni ut at finnes det på PC så er det bedre og heller ofre en dårligere spill opplevelse mot at du får det på piratbrygga ketchup skal ikke på noe som helst! Ikke på pølser engang? Kunne ikke blitt mer enig. Ketchup = Kreft med sukkersmak på prompeflaske. Ja man kan få kreft av og gå i sola og Face it ketchup er tingen og du må bare ha det Rettelse: Du får kreft av alt du putter i deg av konserveringsmiddler osv.. Men ketchup? Funker på pølse og spaghetti (ikke fersk), men ellers er det udugelig. En kilo sukker og en kvart tomat + MASSE KONSERVERINGSMIDDLER <3 SUUUKKKKEEERR !
Merk. Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 (endret) Modern Warfare II: Prestige Edition på vei Endret 10. november 2009 av Merkwürdichliebe
Anbefalte innlegg