Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 OMG! I want it http://www.arngren.net/hoverpod.html
Bytex Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 (endret) Arngren har hatt postordrekataloger i 20 år, nettsida ser omtrent ut som en slik. Tror ikke de har lagt for mye jobb i det annet enn å bytte ut annonser innimellom. De har utrolig mye rart man ikke visste man hadde lyst på. Endret 10. november 2009 av Bytex
Datasmurf Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 For meg ser det ikke ut til at de har bytta ut annonser de siste 8-9 åra
Wiciwato Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Creds for å faktisk ha laget alle disse "oppfinnelsene" da. Om de funker er en annen sak.
Sidious Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Datasmurf: Haha! Sprøtt. Jeg og han gikk i samme klasse i fem år. Du får hilse fra meg neste gang du ser han.
Bytex Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 (endret) Arngrens er litt som å gå inn på Neo-Tokyo butikken på Arkaden i Oslo. Du aner ikke hvor mye rare japanske leker og ting de har som du ikke visste du måtte ha før du ser dem. Endret 10. november 2009 av Bytex
Slimda Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Kanskje vi kan sende epost til Arngren og tilby hjelp til science fiction-filmen hans? http://www.arngren.net/film
Bytex Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Den prosjektøren er shait. Halve prisen er vel bare motorikken. Min prosjektør har 50000:1 kontrast og koster dobbelt så mye som den der.
Sameboe Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Den prosjektøren er shait. Halve prisen er vel bare motorikken.Min prosjektør har 50000:1 kontrast og koster dobbelt så mye som den der. Den er jo kul da
CypheroN Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Når du sier ekstremt feit, ser jeg for meg noen som er sykelig oppblåst. Nærmere som en enorm ballong. Hvordan reagerte hun anyways? Husker hun fra ungdomsskolen at hun var skikkelig retard. Tror hun ikke forstod mye der hun sto, og når døra gikk igjen senere gikk hun bare. Lawls. Tror jeg vet hvilken person du mener faktisk. Anyways: jeg leser oktobers verson av 'Gamereactor' nå, og brukeren Quakecry her på forumet er faktisk med på en av de første sidene. Hvis det er samme Quakecry som her på forumet da. Gratulerer.
Latias Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Shut up woman get on my horse! Soooooo last week.
Skjelvgråt Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Når du sier ekstremt feit, ser jeg for meg noen som er sykelig oppblåst. Nærmere som en enorm ballong. Hvordan reagerte hun anyways? Husker hun fra ungdomsskolen at hun var skikkelig retard. Tror hun ikke forstod mye der hun sto, og når døra gikk igjen senere gikk hun bare. Lawls. Tror jeg vet hvilken person du mener faktisk. Anyways: jeg leser oktobers verson av 'Gamereactor' nå, og brukeren Quakecry her på forumet er faktisk med på en av de første sidene. Hvis det er samme Quakecry som her på forumet da. Gratulerer. Hehe takk Er meg^^
Anbefalte innlegg