Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Arngren har hatt postordrekataloger i 20 år, nettsida ser omtrent ut som en slik.

Tror ikke de har lagt for mye jobb i det annet enn å bytte ut annonser innimellom.

De har utrolig mye rart man ikke visste man hadde lyst på.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Arngrens er litt som å gå inn på Neo-Tokyo butikken på Arkaden i Oslo. Du aner ikke hvor mye rare japanske leker og ting de har som du ikke visste du måtte ha før du ser dem.

Endret av Bytex
Skrevet
Når du sier ekstremt feit, ser jeg for meg noen som er sykelig oppblåst. Nærmere som en enorm ballong.

Hvordan reagerte hun anyways?

Husker hun fra ungdomsskolen at hun var skikkelig retard. Tror hun ikke forstod mye der hun sto, og når døra gikk igjen senere gikk hun bare. Lawls.

Tror jeg vet hvilken person du mener faktisk.

Anyways: jeg leser oktobers verson av 'Gamereactor' nå, og brukeren Quakecry her på forumet er faktisk med på en av de første sidene. Hvis det er samme Quakecry som her på forumet da. Gratulerer.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Vakke morsomt da heller.

Skrevet
Når du sier ekstremt feit, ser jeg for meg noen som er sykelig oppblåst. Nærmere som en enorm ballong.

Hvordan reagerte hun anyways?

Husker hun fra ungdomsskolen at hun var skikkelig retard. Tror hun ikke forstod mye der hun sto, og når døra gikk igjen senere gikk hun bare. Lawls.

Tror jeg vet hvilken person du mener faktisk.

Anyways: jeg leser oktobers verson av 'Gamereactor' nå, og brukeren Quakecry her på forumet er faktisk med på en av de første sidene. Hvis det er samme Quakecry som her på forumet da. Gratulerer.

Hehe takk ;) Er meg^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...