Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal ikke prøve å overbevise deg om å like et spill du ikke liker. Jeg vet hvor jævlig irriterende det er. Kompisene mine gjorde samme med meg ang. Halo 3 :p

Men anyways, jeg synes spillet er genialt, og har tilbrakt utallige timer foran skjermen med Cod4 :)

Btw, elskbar musikkvideo:

Endret av Hengende Lem
Skrevet (endret)
Jeg skal ikke prøve å overbevise deg om å like et spill du ikke liker. Jeg vet hvor jævlig irriterende det er. Kompisene mine gjorde samme med meg ang. Halo 3 :p

Godt, godt. Jeg skal uansett gi MW2 en sjanse og er det bra så blir det innkjøp. Om noe er det digg med krigsspill satt i nåtid, andre verdenskrig er så melket som den kan bli.

Come on! Du klarer bedre enn det der. Vi som hadde en så god replikkutveksling gående

Ååå neeei, stakkars larsemann, har noen tatt smukken din? *rubbe smukken i rektum* Skal du ha tilbake smukken? Blir du en glad larsemann da, hmm? *putte smukken tilbake i munnen til lars*

Smaken er som baken ja :wee:

fornøyd?

Endret av Nyhus
Skrevet
Kunne ikke vært mer enig der. CoD: World At War mistet sjarmen etter en halvtime. Følte jeg hadde spilt alt før på grunn av tidligere WW2 spill.

Har ikke brydd meg med å prøve WaW engang. Det eneste andre verdenkrigsspillet jeg har likt de siste 10årene er Brothers in armes - hells highway. Flott spill.

Skrevet (endret)
fornøyd?
Nei. Jeg øynet i utgangspunktet en mulighet til å bryne meg på en verdig motstander. Men, hey, jeg ser Lord Britishface er i tråden. Kanskje det er håp likevel. Endret av L4r5
Skrevet
Nei. Jeg øynet i utgangspunktet en mulighet til å bryne meg på en verdig motstander. Men, hey, jeg ser Lord Britishface er i tråden. Kanskje det er håp likevel.

Jeg har ærlig talt lite lyst til å legge fra meg Hard-Boiled Wonderland and the End of the World for å diskutere dårlig sprit og/eller slenge rundt meg med smålige personangrep, men OK.

Din dåsemikkel.

Skrevet

Ble nån lønnings pils, litt vin å en sambucca i dag. Tomt for øl å vina er halv tom. Skulle ha personlig trener i dag men trur det gikk til F. Sånn går det når man er blakk i helga

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Hva skjer i forumkaféen da ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...