Merk. Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Faen, kom på en syk VG-artikkel, men finner den ikke igjen.Det hadde noe med dverger, kampsport og kanskje gamle damer å gjøre, og hele historien ble skrevet i overskriften. Noen som har link? Kvinne (65) pågrepet for øyedråpe-drap på dvergwrestling-tvillinger :!: Der var den ja. Fantastisk!
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Den er så absurd at det er elskbart
Merk. Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Pokémon-avatar jo. Herlig. Selvfølgelig! Nå skal jeg ut på eventyr og jeg har fått et kall. dunh dunh dudunh Å fange noen rare dyr som bor inni en ball.
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Yeah, ferdig med leksene. Youtube nede ?
Daniel Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 "YouTube is down for maintenance and will be back shortly." står det her.
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Hjelp meg med dilemma: I morgen begynner min første time 09.50. Mopeden står innerst i garasjen, får ikke brukt den fordi bil og masse annet træl blokkerer for øyeblikket. Det går en buss 08.30 så er jeg fremme 08.40. Da må jeg vente så lenge, så det gidder jeg ikke. Det går også en buss 10.00 da ankommer jeg skolen 10.10 og blir 20 min forsinket. Denne læreren misliker folk som kommer for sent. Hva skal jeg gjøre?
WheelMan Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Fiske frem mopeden. EDIT: Eller gå. Endret 9. november 2009 av WheelMan
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Hva skal jeg gjøre?Alternativene jeg ser er:1: Komme for tidlig. Alltid et pluss i margen hos lærerne. Hos jenter... not so much. 2: Komme sent. Lærere er ikke så glad i det. Jenter tror jeg ikke tenker så mye over det. 3: Klage på internett og forvente seg at det løser alt. Populær løsning hos mange jenter har jeg lagt merke til. 4: Gå. Siden bussen bare tar ti minutter så er det en fin spasertur. Du har godt av det. Husk varme klær og beregne nok tid.
fargoth Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Kom for tidlig og bruk overskuddstiden til å gjøre lekser. Du trenger de gode karakterene.
Merk. Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Hjelp meg med dilemma: I morgen begynner min første time 09.50. Mopeden står innerst i garasjen, får ikke brukt den fordi bil og masse annet træl blokkerer for øyeblikket. Det går en buss 08.30 så er jeg fremme 08.40. Da må jeg vente så lenge, så det gidder jeg ikke. Det går også en buss 10.00 da ankommer jeg skolen 10.10 og blir 20 min forsinket. Denne læreren misliker folk som kommer for sent. Hva skal jeg gjøre? Før varte hver tirsdag 7 timer til meg, men bare 3 timer var faktisk skole. Det jeg gjorde var å ta med bærbar og gjøre lekser, og det anbefales. Timene går fort, og du bruker dem på noe annet enn den oppskrytte søvnen EDIT: Men nå sitter jeg bare på med en kamerat til skolen Endret 9. november 2009 av Merkwürdichliebe
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Takk Lars, fargoth og Merk. Morra mi fikk overbevist meg nå, så jeg tar 08.30-bussen, kommer til skolen, sjekker VG og diskusjon mens jeg slurker litt kakao, så begynner jeg på matteleksene som jeg (kanskje) ikke hadde gjort. Så takk, fargoth. Jeg trenger de gode karakterene. EDIT: Men nå sitter jeg bare på med en kamerat til skolen Vanligvis jeg og, men han skal kjøre moped i morgen.
Merk. Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Og forresten: Lekser har aldri hjulpet meg med karakterene, jeg gjør dem kun for å ikke få anmerkninger. Hater lekser dypt. Har en innleveringsoppgave som må gjøres i kveld, og jeg har ikke engang begynt. *Sukk*. Jeg vet, det er min egen skyld og alt det der. Velvel, imperialismen i Østen here I come Endret 9. november 2009 av Merkwürdichliebe
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Jeg trodde ikke jeg hadde noe lekser, men når jeg leste fargoths post så kom jeg på at jeg faktisk har en lekse til onsdag (da har jeg også fri, så stor sjanse for at jeg hadde droppet det på tirs. kveld --)
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Ferdig med leksene. Honning Corn er det godt?
Merk. Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Det er veldig godt Topp 5 forkoster 1. Weetos 2. Cheerios 3. Honey Corn 4. Frosties 5. Corn Flakes
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Hva skal jeg gjøre?Alternativene jeg ser er:1: Komme for tidlig. Alltid et pluss i margen hos lærerne. Hos jenter... not so much. 2: Komme sent. Lærere er ikke så glad i det. Jenter tror jeg ikke tenker så mye over det. 3: Klage på internett og forvente seg at det løser alt. Populær løsning hos mange jenter har jeg lagt merke til. 4: Gå. Siden bussen bare tar ti minutter så er det en fin spasertur. Du har godt av det. Husk varme klær og beregne nok tid. Du tar feil.
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Pfft. Ingenting slår egg og bacon. Eller, muligens en ting. Egg, bacon og tomatbønner.
Anbefalte innlegg