Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 To innlegg i minuttet, sånn ca akkurat. Ikke så ille det da. Det kalles spammkonge vil nå jeg si Vil tro denne brukeren ble bannet etterhvert! Hvorfor er det en selvfølge at brukeren ble abnnet etterhvert? For alt vi vet kan h*n ha klart å poste bare on-topic.
Latias Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 To innlegg i minuttet, sånn ca akkurat. Ikke så ille det da. Du mener vel et innlegg annen hvert minutt.
WheelMan Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Etter hva jeg har hørt ble innleggene / brukeren gått gjennom av moderator, og samtlige klarert ^^ Latias: Details, details... Endret 9. november 2009 av WheelMan
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 To innlegg i minuttet, sånn ca akkurat. Ikke så ille det da. Et inlegg hvert andre minutt
Latias Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 To innlegg i minuttet, sånn ca akkurat. Ikke så ille det da. Et inlegg hvert andre minutt Treiging. To innlegg i minuttet, sånn ca akkurat. Ikke så ille det da. Du mener vel et innlegg annen hvert minutt.
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 To innlegg i minuttet, sånn ca akkurat. Ikke så ille det da. Et inlegg hvert andre minutt Treiging. To innlegg i minuttet, sånn ca akkurat. Ikke så ille det da. Du mener vel et innlegg annen hvert minutt. Ser på liverpoolkamp
Latias Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Ser på liverpoolkamp Gjør jo jeg også, så dårlig unnskyldning! EDIT: Leif. Endret 9. november 2009 av Latias
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Gah, jeg vil ha kassettspillere og Rolf Just Nilsens samlede på vinyl!
Nopros Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Er det noen nettradioer der ute som trenger folk til å styre musikken iblant?
Herr Brun Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Ser på liverpoolkamp Gjør jo jeg også, så dårlig unnskyldning! EDIT: Leif. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 "ÅHAHAHAHAHA FOTBALL ER SÅ MORSOMT HAHAHAHAHAHAH!".... NAAAT! Fotball el sux! SHUT UP WOMAN GET ON MY HORSE!
Latias Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Ser på liverpoolkamp Gjør jo jeg også, så dårlig unnskyldning! EDIT: Leif. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Herlig å se Liverpool slite så mye som de gjør. Også herlig å diskutere fotball her.
Merk. Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Faen, kom på en syk VG-artikkel, men finner den ikke igjen. Det hadde noe med dverger, kampsport og kanskje gamle damer å gjøre, og hele historien ble skrevet i overskriften. Noen som har link?
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Faen, kom på en syk VG-artikkel, men finner den ikke igjen.Det hadde noe med dverger, kampsport og kanskje gamle damer å gjøre, og hele historien ble skrevet i overskriften. Noen som har link? Kvinne (65) pågrepet for øyedråpe-drap på dvergwrestling-tvillinger :!:
Daniel Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 (endret) Faen, kom på en syk VG-artikkel, men finner den ikke igjen. Det hadde noe med dverger, kampsport og kanskje gamle damer å gjøre, og hele historien ble skrevet i overskriften. Noen som har link? Nei, men jeg er nysgjerrig. Send PM hvis du finner den, plzzzzzzzzz. Jeg kan imidlertid informere om at rånere er litt dumme. Red.: haha OH WOW. Nice. Endret 9. november 2009 av Daniel
CypheroN Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Red.: haha OH WOW. Nice. Ikkesant! Den er vill. Denne er også ganske forferdelig.
Anbefalte innlegg